Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سایت و کانال رسمی برنامه نود در ایام نورزو سال ۱۳۹۷ با برگزاری نظرسنجی از طریق سایت و کانال اقدام به انتخاب تیم منتخب سال ۹۶ ایران کرد.

به گزارش سایت نود، نتایج این نظرسنجی پس از جمع بندی مجموع آرای کاربران در ادامه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی در ۷ قسمت که شامل دروازه بان، مدافع کناری، مدافع میانی،هافبک دفاعی، هافبک کناری ، هافبک هجومی و مهاجم  بود برگزار شد.

از آنجاییکه چیدمان ۱-۳-۲-۴ برای تیم منتخب در نظر گرفته شده است، در پستهای دفاع کناری،دفاع میانی، هافبک دفاعی و هافبک کناری دو نفر  و در سایر پستها تنها نفر نخست در تیم منتخب قرار گرفته است:

 

دروازه بان: سید حسین حسینی

سید حسین حسینی پدیده دروازه‌بانی این فصل لیگ برتر در رقابت نزدیک با سنگربان شماره یک تیم ملی علیرضا بیرانوند موفق شد عنوان دروازه‌بان سال را از آن خود سازد و در تیم منتخب سال قرار گیرد

دفاع کناری: صادق محرمی و محمد انصاری

در بین گزینه‌های  دفاع کناری در دفاع راست صادق محرمی توانست از وریا غفوری عبور کند و به تیم منتخب راه یابد و در بین گزینه‌های دفاع چپ نیز محمد انصاری صاحب بیشترین رای شد

دفاع میانی:جلال حسینی و روزبه چشمی

دو مدافع از دو نسل مختلف فوتبال ایران از دو تیم رقیب  یعنی سید جلال حسینی و پژمان منتظری به عنوان بهترین مدافعان میانی سال برگزیده شدند.

هافبک دفاعی: کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی

کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی پرسپولیس و استقلال که سال درخشانی را پشت سر گذاشتند بالاتر از دو گزینه دیگر موفق شدند به تیم منتخب راه پیدا کنند.

هافبک کناری:وحید امیری و علیرضا جهانبخش

در این پست علیرضا جهانبخش و وحید امیری صاحب بیشترین رای شدند و علیرضا جهانبخش در پست هافبک راست و وحید امیری در هافبک چپ تیم منتخب قرار گرفت

هافبک هجومی: محسن مسلمان

بهترین پاسور لیگ هفدهم با رای کاربران سایت و کانال نود به عنوان بهترین هافبک هجومی معرفی شد

مهاجم نوک:علی علیپور

در پستی که بازیکنان آماده زیادی به چشم میخورد علی علیپور بهترین گلزن ایران در سال ۹۶ بالاتر از سایر گزینه ها قرار گرفت

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت. 

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد