Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:14:12 GMT

مشکل ثبت نام برای خبرنگاران در سامانه طرح ترافیک جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۸۸۰۴

علی رغم اینکه سامانه ثبت نام طرح ترافیک در سال ۹۷ از اواخر سال گذشته برای ثبت نام از متقاضیان راه اندازی شده است، اما خبرنگاران همچنان برای ثبت نام در این سایت با مشکلاتی روبرو هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با گذشته چند هفته از راه‌اندازی سامانه ثبت نام طرح ترافیک، خبرنگاران همچنان برای ثبت نام در این سامانه با محدودیت روبرو هستند و این در حالی است که سازمان فناروی و اطلاعات شهرداری تهران موظف است این ایرادات را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 علی رغم اینکه سامانه ثبت نام طرح ترافیک در سال ۹۷ از اواخر سال گذشته برای ثبت نام از متقاضیان راه اندازی شده است، اما خبرنگاران همچنان برای ثبت نام در این سایت با مشکلاتی روبرو هستند.

یکی از ایرادت سامانه اشاره شده اینست که در آن آیکونی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده است.

در حالی که قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک اعلام کرده است طرح ترافیک ٩٦ تا پایان فروردین ماه جاری معتبر است، اما وضعیت خبرنگاران برای ثبت نام در سامانه اشاره شده همچنان مبهم است.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته سازمان فناروی و اطلاعات شهرداری تهران موظف است ایرادات مطرح شده را برطرف کند، اما هنوز این سازمان اقدامی را انجام نداده است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسلان جنوبی، امروز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، است.

پنجه‌ی عقاب، عنوان عملیاتی متجاوزانه به خاک ایران اسلامی که قرار بود برای آمریکا پُر از دستاورد باشد، اما تبدیل شد به کابوسی تمام ناشدنی.

امسال مردم در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را گرامی داشتند که عملیات تنبیهی وعده صادق جِراحتی دیگر شده است بر پیکر ظلم و استبداد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • (ویدئو) دبی همچنان غرق در آب
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • دبی پر زرق و برق، همچنان غرق در آب + فیلم
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • فیلم/ دبی همچنان در زیر آب
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران