Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:34:09 GMT

بومی سازی سامانه جرثقیل مکنده غله کشتی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۸۸۱۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز ارک؛ برای تخلیه غلات از داخل کشتی سالهاست که از ماشین آلات و دستگاه های خارجی استفاده می شود اما به تازگی صنعتگران ماشین سازی اراک توانستند در همکاری با شرکت آلمانی این تجهیز را بومی و روانه بنادر کشور کنند.
مدیرعامل کارخانه ماشین سازی اراک که یکی از بزرگترین کارخانه تولیدکننده تجهیزات عظیم انرژی و سازه ای است گفت: ساخت هشت دستگاه از این چرثقیل ها یک سال است که آغاز شده و تاکنون دو سامانه در بندر چابهار نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری با بیان اینکه ارزش قرارداد 17میلیون یورو است افزود: پیمانکار اصلی قرارداد شرکت "نایرو" آلمان است که پس از بازدید مسئولان این شرکت از کارخانه ماشین سازی، کار ساخت به ماشین سازی سپرده شد.
وی تصریح کرد : با اشاره به توانمندی این کارخانه که مسئولین شرکت آلمانی به آن اذعان داشتند، ساخت این سامانه در قراردادهای بعدی هم به این کارخانه سپرده می شود و احتمال اجرای پروژه های خارجی مانند کشور عراق وجود دارد.
نوبخت مدیر این طزح هم با بیان اینکه ظرفیت ساخت سالانه 20دستگاه از این چرثقیل ها در ماشین سازی وجود دارد گفت: با این قرار داد زمینه اشتغال حدود 550نفر فراهم شده که 250نفر آن اشتغال مستقیم و مابقی غیرمستقیم است.
ماشین سازی اراک سالانه ظرفیت ساخت بیش از پنجاه تن تجهیزات عظیم انرژی و کارخانه هایی مانند قند و سیمان را دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت هوشمندانه یک لانه مرغ با لاستیک ماشین در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه لاستیک قدیمی خودرو را به یک لانه برای مرغ ها تبدیل کنیم؟ (فیلم) نحوه ساخت لانه مرغ با سطل پلاستیکی (فیلم) ۴ ایده کاربردی و ارزان برای ساخت لانه مرغ با سطل و دبه‌های پلاستیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت هوشمندانه یک لانه مرغ با لاستیک ماشین در خانه (فیلم)
  • بومی‌سازی تولید شیرآلات صنعتی ضداسید در کرج
  • بومی‌سازی شیرآلات مقاوم به اسید برای کاربردهای صنعتی
  • بومی سازی تولید شیرهای صنعتی ضد اسیدی
  • ایمن سازی طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در بهبهان
  • ساخت کارخانه کشتی‌سازی در گیلان
  • نیاز به نوسازی در ماشین آلات صنعت داروسازی
  • ️آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • استاندار گیلان: کارخانه کشتی‌سازی در گیلان احداث می‌شود
  • افزایش استفاده از تراشه‌های بومی در خودروهای برقی چینی