Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:02:50 GMT

افزون برسه میلیون تردد در سیستان و بلوچستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۹۳۱۰

افزون برسه میلیون تردد در سیستان و بلوچستان ثبت شد

علی خانقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترددهای ثبت شده این مدت افزایش حدود 2 درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.
وی مسیرهای زاهدان - زابل، ایرانشهر - چابهار و زهک - زابل را پر ترددترین مسیرهای نوروزی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
وی افزود: همچنین 195 هزار و 109 مسافر در این مدت از ناوگان حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان استفاده کردند که 70 درصد سفرهای این مدت به داخل و 30 درصد به مقاصد برون استانی اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 52 هزار و 531 مسافر نیز در این مدت از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شدند.
خانقایی مجموع ترددها در پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان را در طرح نوروزی 30 هزار و 498 نفر ذکر کرد و گفت: مجموع تردد در مرزهای استان در این مدت رشد 63 درصدی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر گستره، پهناورترین استان کشور محسوب می شود که فاصله شمالی ترین شهر آن «هیرمند» تا جنوب ترین شهر این استان «چابهار» حدود هزار کیلومتر است.
این استان افزون بر هزار و 300 کیلومتر مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر ساحل در دریای عمان دارد.
آب و هوای معتدل به ویژه در فصل بهار و وجود آثار و ابنیه های باستانی، تاریخی، فرهنگی، بازارهای سنتی و مدرن، سواحل زیبا، باغ های و مزارع سرسبز، نخلستانها، تالاب هامون و جازموریان و غیره از جذابیت های سیستان و بلوچستان برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال پاکستان سیستان و بلوچستان گردشگران داخلی و خارجی مسافران ناوگان حمل و نقل موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان