Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@18:29:13 GMT

◄ طرح ترافیک روزانه تا پایان فروردین فروخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۹۹۱۱

◄ طرح ترافیک روزانه تا پایان فروردین فروخته می‌شود

تین‌نیوز | 

 مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک تا پایان فروردین‌ماه جاری به روال سابق فروخته می‌شود.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد افزود: بر همین اساس متقاضیان می‌توانند همچون گذشته برای دریافت مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک به سامانه اینترنتی شهرداری تهران مراجعه و یا کد دستور *137# را شماره‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امکان تهیه مجوز روزانه طرح ترافیک از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #137*، تماس با تلفن گویای 137 و شماره‌گیری عدد 5 امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای طرح ترافیک سال ٩٦ تا پایان فروردین‌ماه جاری اعتبار دارد، گفت: مجوزهای روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران نیز با تعرفه سال ٩٦ تا پایان فروردین‌ماه جاری فروخته می‌شود.

طرح جدید ترافیک شهر تهران قرار است از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال اجرایی شود.

در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی‌شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.

در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودروها است.

زمان اجرای طرح فعلی ترافیک روزانه (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 6:30 تا 17 و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 19 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 13 است.

زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز این طرح‌ها اجرا نخواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران حمل ونقل و ترافیک مصطفی قنبر نژاد طرح روزانه ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: فروردین سال جاری بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در محورهای استان خوزستان ثبت شد.

محسن کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین با ۱۱۴ هزار تردد است.

وی افزود: محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) با متوسط تردد روزانه ۲۵۸۶۹، آبادان به خرمشهر با متوسط تردد روزانه ۲۵۷۴۲ و شوش به الوان با ۲۲۳۴۳ تردد روزانه به ترتیب پرترددترین محورهای استان در این مدت گزارش شده‌اند، علاوه بر آن بیشترین تردد از اقصی نقاط کشور در استان خوزستان مربوط به پلاک‌های استان تهران، اصفهان و لرستان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر مقصد خودروهای پلاک خوزستان به استان‌های لرستان، اصفهان و تهران بود، ادامه داد: ۲۱ درصد خودروهای ورودی به استان به طور میانگین یک تا سه روز در استان ماندگاری داشته‌اند.

کجاف با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ی ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تاکید کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین، ۵۰ هزار و۲۸۰ مورد تخلف سرعت در محورهای استان ثبت شد که محور اندیمشک به پل زال، بندر امام به اهواز و به باغملک به ایذه شاهد بیشترین ثبت تخلف سرعت بوده‌ایم.

کد خبر 748795

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه