Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:19:57 GMT

خوشحالی عجیب یک دانشجو در جشن فارغ‌التحصیلی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۰۱۳۸

خوشحالی عجیب یک دانشجو در جشن فارغ‌التحصیلی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از دانشجویان سعودی اهل "الطائف" پس از فارغ‌التحصیلی در مراسمی که در استادیوم فوتبال برگزار شده بود حضور یافتند. زمانی که دانشجویان در صف و کنار مامور امنیتی استادیوم مشغول حرکت بودند، ناگهان یکی از آنها طی اقدامی جالب از صف خارج و وارد زمین بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از ورود به زمین بازی سعی کرد شادی خود را از فارغ التحصیلی و حضور در مراسم ابراز کند اما روش عجیبی را برای این کار انتخاب کرد که در فیلم زیر می بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام عجیب یک دانشجو  از خوشحالی فارغ التحصیل شدن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان خاورمیانه اخبار دانشجویی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم

کارشناس بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل با بیان این که خوشحالی‌‌ام پس از دریافت پیام تقدیر مقام معظم رهبری از بنده، قابل وصف نیست؛ گفت: - اخبار اجتماعی -

معصومه مهرآور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خوشحالی از توجه ویژه مقام معظم رهبری نسبت به اقدام وی در نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف روستای جاجن اظهار کرد: خوشحالی‌‌ام پس از دریافت پیام تقدیر مقام معظم رهبری از بنده، قابل وصف نیست و زمانی که پیام قدردانی ایشان را به من اعلام کردند از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدم. من وظیفه خود را انجام دادم و از ایشان ممنونم که این اقدام من را دیدند و به آن توجه کردند.

وی با بیان اینکه من یک سابقه 10 ساله در بخش درمان و یک سابقه 10 ساله در بخش بهداشت دارم، افزود: خود من نیز مادر هستم و یک فرزند دختر دارم؛ می‌دانم که اگر لبخند شادی روی صورت فرزند یک مادر بنشیند چه قدر برای یک مادر دلنشین است.

این ماما با بیان این‌که مشاوره تلفنی برای نجات جان نوزاد و مادر بیش از 28 دقیقه به طول انجامید، گفت: لحظه‌ای که به پدر این نوزاد تلفنی مشاوره می‌دادم که بتواند فرزند خود را صحیح و سالم به دنیا بیاورد احساس می‌کردم خداوند دارد یک موجود خوب را به دنیا هدیه می‌کند و من باید دست‌های خدا روی زمین باشم و به تولد این نوزاد کمک کنم.

ماجرای نوزادی که تلفنی به دنیا آمد/ کارشناس اورژانس جان مادر و نوزاد گرفتار در برف بابل را نجات داد + صوت

کارشناس اورژانس 115 بابل بیان کرد: پس از انتشار فایل صوتی‌ام در رسانه‌ها مردم زیادی برای من دعای خیر کردند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم اثرات این دعاهای خیر در زندگی دخترم نمایان شود.

به گزارش تسنیم، خانم مهرآور 9 اسفند سال جاری در شبی که برف و بوران شدید تردد در جاده روستای جاجن در بخش بابلکنار را برای آمبولانس اعزامی این شهر با مشکل مواجه کرده بود، از طریق راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به زایمان همسرش زندگی مادر و نوزاد را از مرگ نجات داد. در نهایت مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات اولیه فوریت‌های پزشکی توسط «محمد جعفرزاده» و «رحیم کریمپور» تکنسین‌های اورژانس 115 بابل که خود را با دشواری بسیار و با کمک خودروهای راهداری و هلال احمر به محل ماموریت رسانده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، امروز در حاشیه نشست خبری طرح سلامت نوروزی در وزارت بهداشت، خانم مهرآور به همراه تکنسین‌های اورژانس 115 بابل توسط وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • مورد عجیب ساخت مسکن توسط چینی‌ها با وجود ۵۰۰ هزار مهندس عمران ایرانی
  • ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۰ مرکز واحد استان همدان تحصیل می‌کنند
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد