Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جدید بیش از ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه اعم از سواری، وانت، کامیونت، مینی‌بوس، کامیون و اتوبوس تردد در جاده اهر – تبریز ثبت شده است. ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، قاسم قمری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر اظهار داشت: طبق روال همیشگی جاده اهر – هریس – تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاه‌راه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر به‌حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه سال جدید بیش از 536 هزار و 530 دستگاه اعم از سواری، وانت، کامیونت، مینی‌بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و کامیون سه محور به بالا تردد در جاده اهر – هریس – تبریز ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در تعطیلات نوروزی امسال در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 11 درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: روز گذشته به دلیل افزایش حجم تردد شاهد یک‌طرفه شدن جاده اهر – هریس – تبریز بودیم که اگر از این جهت با سال گذشته مقایسه کنیم این‌طور به نظر می‌رسد که ترددها در این محور کاهش‌یافته است.

قمری جاده اهر – مشکین‌شهر را یکی دیگر از محورهای پرتردد منطقه ارسباران برشمرد و گفت: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی امسال 227 هزار و 561 تردد جاده اهر – مشکین‌شهر توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر اضافه کرد: این در حالی است که دستگاه‌های تردد شمار تردد 127 هزار و 633 دستگاه خودرو در جاده اهر – کلیبر و 53 هزار و 558 دستگاه خودرو در جاده اهر – هوراند تردد داشته‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از مجموع ترددهای انجام‌شده در جاده اهر – هریس – تبریز بیش از 20 هزار و 975 مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت‌شده است، ابراز داشت: متأسفانه خودروهای سواری و وانت‌بارها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت