Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:07:33 GMT

بیمارستان سوانح سوختگی در شهر محمدیه احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۰۳۳۲

بیمارستان سوانح سوختگی در شهر محمدیه احداث می شود

قزوین- رئیس شورای شهر محمدیه گفت: با حمایت نمایندگان مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیمارستان سوانح سوختگی با ظرفیت ۱۶۰ تخت در محمدیه ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه جلسه ای با حضور حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخ زاد معاون عمرانی استانداری، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی و منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حسینی سرپرست فرماندار البرز و مدیران شهری و شورای محمدیه و هیئت امنای مجموعه خیریه سجادیه برای هماهنگی مراسم کلنگ زنی بیمارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیات در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرورت ساخت بیمارستان در شهر محمدیه اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و استاندار در تلاش هستیم تا نیازهای درمانی مردم را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: در هماهنگی انجام شده مقرر شد تا یک بیمارستان خیریه که بتواند هم نیازهای درمانی یک بیمارستان جنرال را تامین کند و هم به عنوان بیمارستان سوانح و سوختگی باشد در شهر محمدیه احداث شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: بزودی کلنگ ساخت بیمارستان خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان به زمین زده خواهد شد تا یکی از خواسته های دیرین مردم در این بخش برآورده شود.

وی افزود: بیمارستان سوانح و سوختگی یکی از تخصصی ترین بیمارستان‌های کشور است که هنوز در استان‌های بزرگ مانند همدان و گیلان و زنجان نیز احداث نشده که اگر بتوانیم آن را در محمدیه راه اندازی کنیم کارارزشمندی در حوزه درمان صورت گرفته است.

بیات اظهارداشت: بیمارستان سوانح و سوختگی به همت مجموعه خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان ساخته می‌شود و برای آن زمینی به وسعت ۵ هکتار پیش بینی شده و ظرفیت آن ۱۶۰ تختخواب است.

وی گفت: این بیمارستان در روز ۵ شعبان مصادف با روز میلاد حضرت سجاد(ع) مصادف با دوم اردیبهشت سال جاری با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی خواهد شد.

بیات اضافه کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی با کمک خیرین ساخته می شود و تعرفه‌های آن دولتی خواهد بود و بخش تخصصی این بیمارستان در حوزه سوانح و سوختگی می‌تواند کمک بزرگی به درمان بیماران استان باشد.

وی بیان کرد: در این بیمارستان ۶۴ تخت عمومی پیش بینی شده و ۹۴ تخت نیز ویژه سوانح و سوختگی و زایمان است.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه از مجموعه مسئولان استان بویژه نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و مجموعه استانداری و علوم پزشکی در ساخت این بیمارستان تشکر کرد.

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان شهرداری محمدیه علیرضا بیاتی مجله ایران مهر نوروز 97 نوروز گردشگری مسافران نوروزی بوشهر سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد گرگان آیین اعتکاف گردشگری مازندران میراث فرهنگی خراسان جنوبی اردوهای راهیان نور راهیان نور 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم

 تامین اجتماعی برای خرید دستگاه پیشرفته  آنالیز خودکار بیوشیمی بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

این دستگاه همزمان با گرامیداشت روز آزمایشگاه به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی، دستگاه جدید ضمن انجام ۴۰۰ نمونه به صورت همزمان قابلیت انجام نمونه‌های اورژانسی را هم دارد.

شیخ بکلو افزود: افزایش حجم آزمایشات، بهبود اثر بخشی و کاهش خطا، افزایش رضایتمندی مراجعین و سرعت و دقت در انجام آزمایش از دیگر مزایای این دستگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید