Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با حکم محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی پیمان آرامون به سمت سرپرست اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل ترافیک استانداری آذربایجان غربی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای پیمان آرامون
سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی با حفظ سمت به سرپرستی دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به یاری خداوند سبحان و با جدیت در بکارگیری نیروی کارشناسی دفتر ضمن هماهنگی با معاونت هماهنگی امور عمرانی در انجام وظایف مصوب و امور محوله با افزایش کارایی دفتر در دستیابی به اهداف سازمانی موفق باشید.

محمد مهدی شهریاری- استاندار آذربایجان غربی

گفتنی است وی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس عمران قبلا در سمت معاون مدیرکل این دفتر و مدیریت حمل و نقل و ترافیک استان خدمت می‌کرد.
همچنین خدمت در شهرداری ارومیه، سازمان آب منطقه‌ای، استانداری آذربایجان غربی و شرکت‌های پیمانکاری و مهندسین مشاور از جمله سوابق کاری دیگر پیمان آرامون می‌باشد.
امید است با تغییرات در این اداره کل شاهد بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی اجرا شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.

انتهای پیام/ن.م

انتصاب سرپرست اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد