Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت-مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۶۰ بقعه متبرکه استان گفت: ۲۰۰ روحانی بومی و غیر بومی در اجرای این طرح حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر سه شنبه در دیدار به آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه جمعی از روحانیون حاضر در طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: این طرح هشت سال متوالی است که در بقاع متبرکه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، افزود: برای نوروز امسال این طرح در ۲۶۰ بقعه متبرکه استان گیلان برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان  به برخی برنامه های فرهنگی، خدماتی و رفاهی که در قالب این طرح اجرا شد اشاره کرد و  گفت: برپایی خیمه های معرفت یکی از این برنامه های فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ۷۰ خیمه معرفت ، خاطرنشان کرد: غرفه‌های کودک و نوجوان، پاسخ به شبهات دینی، مشاوره، همه واقف باشیم، عفاف و حجاب، خانواده از جمله برنامه هایی است که در این قالب این طرح در سطح در بقاع متبرکه گیلان برپا شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه ۲۰۰ روحانی بومی و غیر بومی در طرح آرامش بهاری فعالیت داشته اند، تصریح کرد: بیش از سه هزار نفر نیز به عنوان خادمان افتخاری، کارشناسان و روسای اداره‌های اوقاف و معاونان آنها در طرح فعالیت داشتند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت پنج گروه بازرسی در طرح آرامش بهاری، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های این گروه‌های شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح مذکور است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان