Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس گزارش‌هایی که تاکنون به ما رسیده است، بیشترین تخلف در اجرای طرح «عید و داستان» و ممنوعیت ارائه پیک‌های نوروزی، در مدارس شهر تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح عید و داستان در نوروز امسال اظهار داشت: در حال جمع‌آوری گزارش عملکرد استان‌های مختلف در اجرای این طرح هستیم تا بتوانیم ارزیابی مناسبی از اجرای آن ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس گزارش‌هایی که تاکنون به ما رسیده است، بیشترین تخلف در اجرای طرح «عید و داستان» و ممنوعیت ارائه پیک‌های نوروزی، در تهران اتفاق افتاده است.

حکیم‌زاده اضافه کرد: درصد بالایی از همکاران فرهنگی در اجرای طرح «عید و داستان» همکاری مناسبی با آموزش و پرورش داشته‌اند؛ پس از تکمیل گزارش‌های کشوری بازخوردهای مناسبی برای تقدیر از افرادی که در اجرای این طرح همکاری داشتند و برخورد با متخلفان، تعیین خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح جمعه با همراهی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی البرز در قالب تعهد ساخت ۱۰۰ مدرسه در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان بازدید کرد.

شایان ذکر است بر اساس مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان البرز طی مشارکت دولت و خیرین نیک اندیش استان ۱۰۰ مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شد و استاندار البرز در سفر دوم هیأت دولت سیزدهم ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر را نیز متعهد شد.

بنیاد خیریه نصر نیز در این راستا ورود بسیار خوبی داشته و در دیدار و گفت وگو با استاندار البرز ساخت چندین کلاس درس را تقبل کرده و اکنون پروژه‌های این بنیاد خیریه در حال پیشرفت هستند.

کد خبر 6064658

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید