Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه 14 فروردین در مراسم آغاز سال جدید با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» و عنوان منتخب برای سال 1397 در این بانک مشتمل بر« خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار کشاورزی» ، اعلام کرد که در ذیل این شعار، بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی با بیان این مطلب افزود: همه ما موظفیم برای تبعیت از مقام ولایت و مصلحت اقتصاد کشور، علاوه بر مصرف کالای ایرانی، در هر جایگاهی که قرار داریم برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات تلاش کنیم.
وی در ادامه ضمن تشریح شاخص های مورد نظر برای بهبود خدمت رسانی در بانک ، تاکید کرد: هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدماتش نهفته است و مردم، بانک کشاورزی را با این ویژگی می شناسند.
خدارحمی افزود: خوشبختانه سال گذشته موارد زیادی برای مباهات در عملکرد داشته ایم که موجب رضایت مردم و مسئولان بوده و بیانگر توان و ظرفیت بالای بانک برای رشد و شکوفایی است.
وی تصریح کرد: سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هم وطنان است.
بر اساس این گزارش، آیین آغاز سال جدید در بانک کشاورزی با عنوان « سلام نوروز، عطر گل یاس و مولود کعبه»  و با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات، کارکنان ساختمان مرکزی و شماری از بازنشستگان این بانک برگزار شد . پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک، محمد نقی ذوقی رئیس کانون بازنشستگان بانک و دکتر ناصر مهدوی مشاور فرهنگی مدیرعامل نیز به ایراد سخنرانی پرداختند . اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بخشی از این مراسم را تشکیل می داد.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه