Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیجی بوفون، هزارمین بازی دوران حرفه ای کاسیاس را تبریک گفت. 

طرفداری - ایکر کاسیاس به هشتمین دروازه بانی تبدیل شد که بازی های دوران حرفه ای او از مرز 1000 بازی می گذرد. پیش از او، پیتر شیلتون، روژریو سنی، ری کلمنس، پت جنینگز، دیوید سیمن، دیوید جیمز و البته بوفون موفق به برگزاری این تعداد بازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون در صفحه توییترش نوشت:

درود به ایکر بزرگ. نمی دانم مرا می شناسی یا نه، چون کمی پیر شده ام اما من جیجی بوفون هستم. به من گفته اند که به هزار بازی حرفه ای رسیده ای و من می خواهم از این کار تو تعریف  و ستایش کنم زیرا به نظر من باید به انجام این همه بازی حرفه ای به خودت افتخار کنی.

واضح است، زمانی که به 1000 بازی حرفه ای رسیده ای، یعنی صورتت چین و چروک برداشته اما این تجربه  و بزرگی را با خودت به زمین بازی می بری. به نظر من، ما نشان دادیم و تو نشان دادی که می توانی در کنار 20 ساله ها بدرخشی و همین مهم است. در نهایت درون تو حکم می کند که چقدر جوان هستی، چیزی که ما در جان خود داریم و آن را با خود حمل می کنیم. می خواهم ستایش زیادی را به تو بدهم و برای تو عزت زیادی قائلم. 

یک آغوش و درود، جیجی. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما