Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@21:22:23 GMT

یمنی‌ها با موشک زمین به دریا نفتکش سعودی را هدف قرار دادند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۲۲۸۲

یمنی‌ها با موشک زمین به دریا نفتکش سعودی را هدف قرار دادند

یک منبع یمنی با اشاره به هدف قرار گرفتن یک نفتکش سعودی در نزدیکی سواحل یمن، آنرا در واکنش به بمباران روز گذشته اردوگاه آوارگان در الحدیده یمن دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از النشره، منابع سعودی اعلام کردند که انصارالله یمن یک نفتکش سعودی را در نزدیکی سواحل یمن هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع یمنی نیز بیان کرد: نفتکش سعودی پس از رصد تحرکات شناورهای ائتلاف سعودی هدف قرار گرفت. به گفته این منبع یمنی، این نفتکش با موشک زمین به دریا هدف قرار گرفته است.

این منبع یمنی اعلام کرد: نفتکش سعودی در دریای سرخ در واکنش به جنایت روز گذشته جنگنده های ائتلاف ضد یمن هدف قرار گرفته است.

همزمان ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف ضد یمن اعلام کرد: نفتکش سعودی در غرب بندر الحدید هدف قرار گرفته است.

وی مدعی شد که این نفتکش آسیب زیادی ندیده است و به مسیر خود ادامه داده است و اینکه این ائتلاف توانسته است که یک حمله به زعم وی حوثی-ایرانی را خنثی کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیکن: آمریکا دنبال تنش با ایران نیست

در پی پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال تشدید تنش با ایران نیست، اما از رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود حمایت می‌کند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که عمده پهپاد‌ها و موشک‌ها از خاک ایران و تعداد معدودی نیز از خاک عراق و یمن شلیک شده‌اند.

پیش از این، یک مقام ارشد دولت آمریکا به شبکه سی‌ان‌ان گفت بایدن در تماس تلفنی بعد از حملات ایران برای نتانیاهو روشن کرد که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا با محکوم کردن اقدام نظامی قانونی ایران گفت «علی‌رغم آن‌کنه به دنبال تشدید تنش نیستیم، به حمایت از دفاع اسرائیل ادامه می‌دهیم و همانطور که رئیس‌جمهور روشن کرد، از پرسنل ایالات متحده دفاع می‌کنیم».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل/ در دقیقه۹۰ از برنامه حوثی ها مطلع شدیم
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل
  • موشک کروز چیست؟
  • گانتس: ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران ایجاد می‌کنیم
  • ایران چند موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرد؟
  • بلیکن: آمریکا دنبال تنش با ایران نیست