Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، حسن روحاني رئيس جمهور ايران قبل از سوار شدن به هواپيما و عزيمت به ترکيه براي شرکت در نشست سه جانبه با سران ترکيه و روسيه ، از آمريکا و رژيم صهيونيستي به علت نقش منفي که در سوريه ايفا مي کنند به شدت انتقاد کرد.
روحاني در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: آمريکايي ها با اين که دولت سوريه سيطره و نفوذ خود را بر سرتاسر اين کشور بسط و گسترش دهد نه تنها مخالفت مي کنند بلکه در صدد تجزيه سوريه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس جمهور ايران افزود، دخالت‌هاي نظاميان رژيم صهيونيستي در سوريه بر مشکلات در اين کشور افزوده است. صهيونيست ها براي حاکميت ملي سوريه احترام قائل نمي شوند. مناطقي را در سوريه بمباران و از تروريست ها حمايت مي کنند. همه اين مسايل باعث عميق تر شدن مشکلات در سوريه شده است.
وي اظهار داشت بحران سوريه که از هفت سال پيش تاکنون ادامه دارد و بر اثر آن حدود 500 هزار نفر کشته و نيمي از جمعيت اين کشور آواره شده اند ، راه حل نظامي ندارد و گفتگو تنها راه حل براي پايان تنش در سوريه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودوری «بن گویر» واژگون شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

شبکه الجزیره گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است