Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک مجتمع تجاری ۳۶ واحدی در میدان ساحل منطقه ۲۲ تهران در شعله‌های آتش سوخت و ساکنان آن مجروح شدند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات این حادثه Incident گفت: «ساعت ۱۳ و ۱۴ دقیقه ظهر روز سه‌شنبه انفجار و آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در میدان ساحل، خیابان جوزانی به نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمتر از ۳ دقیقه، نیرو‌های ۴ ایستگاه سازمان به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به وضع محل حادثه گفت: «محل حادثه یک واحد ساختمان ۱۲۰متری در یک ساختمان ۴ طبقه ۳۶ واحدی بود که در طبقه چهارم این ساختمان، انفجار صورت گرفته بود. زمانی که آتش‌نشان‌ها به محل حادثه رسیدند، ساختمان به‌طور کامل شعله‌ور بود و آتش از قسمت شمالی و جنوبی به بیرون سرایت کرده بود.» وی از تخریب بخشی از دیوار‌های این واحد مسکونی و سرایت آتش به واحد‌های مجاور خبر داد و گفت: «به علت شدت حادثه، دیوار‌های بخش جنوبی و شمالی این واحد مسکونی تخریب شده و پس از آن، ۲ واحد مسکونی مجاور این خانه نیز دچار تخریب و آتش‌سوزی شده بود.» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در باره تعداد افراد مصدوم شده در پی این حادثه گفت: «در این حادثه، یک مرد و یک زن جوان که در خانه بودند دچار سوختگی شده و با کمک نیرو‌های آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند ضمن این‌که ۱۰نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی که در دود گرفتار شده بودند نجات پیدا کردند. در پی تخریب و ریزش بخش‌هایی از دیوار‌های این ساختمان به معبر مقابل، یک پسر جوان و یک مرد میانسال بر اثر ریزش اشیا به پایین مصدوم شدند ضمن این‌که یک خودرو سمند و یک خودرو ام‌وی‌ام نیز تا حدودی آسیب دیدند.»

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حادثه Incident اخبار حوادث شهروند ساحل حریق تهران روزنامه میدان ساحل تهران حوادث عکس فیلم قتل مشهد تهران ویدیو ها پلیس جسد حوادث خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی روستایی در مهاباد اواسط ماه آینده آغاز می‌شود. این خبر را فرماندار ویژه این شهرستان در بازدید از محل احداث این واحدها اعلام کرد.  

حسن عباسی افزود: برای حل مشکل زمین و خانه دار کردن افراد در حال حاضر عملیات تسطیح محل احداث واحدهای روستایی درجوار روستای یوسفکند در حال انجام است که تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می رسد و بلافاصله بعد از این اتمام عملیات اجرایی شروع می شود و اولویت با اهالی روستای یوسفکند خواهد بود.

او اضافه کرد: همچنین سعی داریم از زمین همجوار هم به محدود این محل الحاق کنیم تا افراد بیشتری که واجد شرایط هستند بتوانند صاحب خانه شوند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین گفت: در حال حاضر20 هزار نفر متقاضی زمین در محدوده شهر هستند و تلاش ها برای حل مشکلات متقاضیان در حال انجام است.

او گفت: در زمینه تامین مسکن برای متقاضیان در قالب طرح نهضت مسکن ملی در حال حاضر 20هزار نفر متقاضی مسکن هستند که تعدادی از این افراد مقدمات ارائه زمین به آنها فراهم شده و برای سایر افراد هم سعی داریم که با الحاق زمین به محدوده شهر مشکل آنها را حل کنیم که با این امر افرادی که بند ج آنها قرمز نشده به صورت رایگان و سایر افراد هم به صورت اقساطی و یا مشارکتی می توانند اقدام به احداث آپارتمان کنند.

تامین زمین برای ساخت مسکن در روستا‌هایی که در حریم شهر‌ها هستند در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • انفجار یک منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در خرمشهر تخریب شد
  • تخریب ۲ واحد مسکونی در خرمشهر در پی انفجار گاز
  • تخریب یک واحد مسکونی در خرمشهر در پی انفجار گاز