Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در پیام سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان  آمده است:جشن بین المللی نوروز فرصت بسیار ارزشمندی بود که فرهنگ ناب، مهربانی و مهمان نوازی مردم خونگرم سیستانی و بلوچ این دیار به سایر هموطنان عزیزمان که در این روز‌های فرخنده میهمان استان بودند عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال بی‌نظیر مردم ایران در سفر به استان پهناور و زیبای سیستان و بلوچستان، اهمیت توجه به مسائل گردشگری استان را بیشتر از گذشته نشان داد که در این راستا برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی ستاد‌های تسهیلات نوروزی در سطح استان برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضایی آرام و با نشاط برای مسافرین و مهمانان نوروزی جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال جدید و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری"مدظله العالی" به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، از زحمات و خدمات شبانه روزی همه اعضای محترم ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان اعم از نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه‌های بهداشتی، امدادی، خدماتی، فرهنگی، اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران، صدا و سیما و اصحاب رسانه و مطبوعات، سازمان‌های مردم نهاد و عموم مردم فهیم و مهمان نواز استان که در این مسئولیت سنگین به زیبایی ایفای نقش کردند و خاطراتی زیبا و بیادماندنی را برای مهمانان و مسافرین نوروزی رقم زدند، تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با بهره گیری از تجربیات به دست آمده و رفع کمبود‌ها و با تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان، زمینه حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در استان سیستان و بلوچستان فراهم آید.

انتهای پیام./ع

پیام تقدیر استاندار به ستاد‌های  نوروزی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • ازمشکل آب تاهشدارها ودغدغه های مردمی درتلنگر سیستان وبلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌