Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی معوقه شهر بزرگ فوتبال ایتالیا، گره زیادی از کار مردان اسپالتی و گتوسو باز می‌کند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود یک ماه پس از تراژدی مرگ کاپیتان فیورنتینا که به تعویق افتادن دربی هفته بیست‌وهفتم سری A را در پی داشت، این بار میلان و اینتر با شرایطی متفاوت از 30 روز قبل خودشان از ساعت 21 چهارشنبه شب به میزبانی روسونری در سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط فعلی
میلان 50 امتیازی در رده ششم، هشت امتیاز کمتر از اینتر رده چهارمی دارد و اگر در این جدال پیروز شود، قطعاً به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان امیدوار خواهد شد. اینتر هم در صورت تکرار برتری 3 بر 2 دور رفت بیش از پیش به رده سوم و رم نزدیک می‌شود. نبرد دو تیم شهری که از غیبت دو نماینده‌اش در فصول اخیر لیگ قهرمانان خسته شده، تب فوتبال در حوالی پایتخت مد ایتالیا را افزایش می‌دهد.

 رویارویی‌های قبلی
در 220 بازی قبلی در تمام رقابت‌ها، اینتر 78 بار به برتری دست یافته، 66 دربی مساوی شده و میلان 76 بار به برتری دست یافته است. اینتر 299 گل زده و میلان 297 بار تور دروازه رقیب سنتی را لرزانده است.

غایبان بازی
آباته و کونتی به دلیل مصدومیت و بیلیا به خاطر محرومیت قادر به همراهی میلان نیستند و تنها غایب اینتر، رانوکیا نام دارد. پس اسپالتی می‌تواند بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبلی تیمش را به میدان بفرستد.

نکات کلیدی
* پرگل‌ترین دربی به میزبانی میلان با نتیجه 6 بر 3 به سود روسونری پایان یافت. این اتفاق در بازی سال 1911  این دو تیم رخ داد.

* دو دربی از سه رقابت قبلی دو تیم در حالی با تساوی مشابه 2 - 2 خاتمه یافته که اینتر در بازی رفت فصل گذشته با گل وقت‌های تلف شده از شکست گریخت و میلان با گل زاپاتا در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم (دیرهنگام‌ترین گل تاریخ دربی) در بازی برگشت از شکست فرار کرد!

* ایکاردی با زدن سه گل در دربی دور رفت به اولین بازیکن رقم زننده یک هت‌تریک در این دربی از زمان انجام کار مشابه از سوی دیه‌گو میلیتو تبدیل شد.

ترکیب احتمالی

 میلان: دوناروما، بونوچی، کالابریا، رومانیولی، رودریگس، مونتولیوو، بوناونتورا، کسیه،بورینی، سوسو و کوترونه.

اینتر: هندانوویچ،  اشکرینیار، دی‌آمبروسیو، کانسلو، میراندا، گالیاردینی، بروزوویچ، کاندروا، رافینینا، پریسیچ و ایکاردی.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی