Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:44:23 GMT

درمان طبيعي سينوزيت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۴۱۳۲

درمان طبيعي سينوزيت

خبرگزاري آريا -

کاسني گياهي است با گل هاي بنفش يا صورتي رنگ که اغلب به صورت خودرو کنار جاده ها هم رشد مي کند. اين گياه که در مناطق امريکايي و استراليايي بهتر مي رويد، خواص درماني فراواني دارد.
دم کرده ريشه اين گياه حاوي ترکيبات مفيدي است که درد را تسکين مي دهد و براي آرامش اعصاب مورد استفاده قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينولين نوعي پلي ساکاريد است که در ريشه گياه کاسني به مقدار زياد وجود داشته و به عنوان منبع فيبر غذايي محسوب مي شود. علاوه بر اين، ريشه کاسني تانين، تندکننده ها و روغن هاي فراري دارد که بسياري از نيازهاي ضروري بدن انسان را تأمين مي کند.
چاي کاسني که از مخلوط يک قاشق چايخوري پودر ريشه اين گياه در يک فنجان آب جوشيده تهيه مي شود، ضربان قلب را تسريع مي کند و در درمان سينوزيت مفيد است. دم کرده اين گياه بسياري از ناراحتي هاي مزمن کبدي را از بين برده و هپاتيت را بهبود مي بخشد. مصرف روزانه چاي کاسني، بسياري از باکتري هاي مضر موجود در روده بزرگ را از بين برده و از سرطان روده بزرگ پيشگيري مي کند. اغلب ناراحتي هاي معده با استفاده از اين نوشيدني بهبود يافته و به دليل تحريک ترشح برخي آنزيم هاي گوارشي، اشتها افزايش پيدا مي کند. چاي کاسني در درمان سنگ کيسه صفرا مؤثر بوده و باعث شست وشوي مجاري ادراري مي شود.
منبع:روزنامه ايران


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد

رازیانه خواص اعجاب انگیزی دارد، باعث از بین بردن نفخ می‌شود، گوارش را بهبود می‌بخشد، دارای خواص ضد التهابی است و باعث می‌شود که در فصل زمستان بدن‌تان گرم شود.

به گزارش جام جم، می‌توانید دانه رازیانه را داخل سبزیجات مختلف به کار ببرید یا دمنوش آن را بنوشید که نفخ را بعد از غذا از بین می‌برد.

دیگر خبرها

  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری