Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: امدادگران موفق شدند کامل‌ترین جسد از جانباختگان هواپیمای ای.تی.آر72 پرواز تهران - یاسوج را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این کامل‌ترین جسدی بوده که تاکنون در دنا پیدا شده است، افزود: با توجه به مدارک موجود در لباس این جانباخته سقوط هواپیما، جسد متعلق به غلامعلی احمدی از مسافران تهرانی پرواز تهران - یاسوج بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلی ابراز کرد: در چند روز اخیر امدادگران موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جانباختگان را جمع آوری کنند که به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و وزش شدید باد در ارتفاعات امکان انتقال با بالگرد وجود نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دنا بقایای جمع آوری شده بزودی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد سقوط هواپیما مسافران معاون تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصاویری از بارش شدید برف بهاری در ارتفاعات تهران
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد