Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@14:11:09 GMT

قراب: استقلال بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۴۶۵۲

قراب: استقلال بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است

استقلال بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل الریان گفت:

این پیروزی ارزشمند را به هواداران استقلال تبریک ‌می گویم. صعود مقتدرانه از گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی بود که تیم بزرگی مثل استقلال می‌توانست انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان، مربیان، حمایت هوادارن و کادر مدیریتی باشگاه استقلال بود.

جواد قراب در ادامه اظهار داشت:

من معتقدم که استقلال درحال حاضر بهترین تیم فوتبال ایران است. واقعا چه کاری باید استقلال می‌کرده تا بهترین تیم باشد و موفق به انجام آن نشده است؟ من فکر می‌کنم این روند استقلال ادامه دارد و شفر و بازیکنانش همانطور که قبلا گفته بودم، به هیچ تیمی نمی بازند. امیدوارم با شکست الهلال در کویت، بتوانیم با اقتدار به مرحله بعد برویم چون استقلال شایستگی این جایگاه را دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند