Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@10:30:16 GMT

شفر و درخواست ۶۰۰ هزار دلار برای تمدید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۴۶۸۲

شفر و درخواست ۶۰۰ هزار دلار برای تمدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهان افزایش رقم قراردادش با آبی پوشان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر پس از نتایج خوبش در استقلال، باعث شد تا مدیران این باشگاه شب قبل از دیدار با الریان قطر در چارچوب رقابت هاى آسیایى براى بار دیگر با سرمربى آلمانى پاى میز مذاکره بنشینند و قرارداد شفر را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر‌ براى ۸ ماه اخیر حدود ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده است و این مربى در آخرین مذاکره خود با استقلالى‌ها خواهان افزایش دستمزدش شده است.

با این حساب شفر‎ آلمانى براى حضور در استقلال خواهان ۲ برابر شدن قراردادش یعنى حدود ۶۰۰ هزار دلار تا ۶۵۰ هزار دلار شده است که بدون شک رقم قرارداد او با دلار ۵۰۰۰ تومانى به مرز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مى رسد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال قرارداد شفر و استقلال مبلغ قرارداد شفر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار