Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@08:44:03 GMT

قاتل ندای ۷ساله دستگیر شد + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۵۰۷۸

بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قاتل دختربچه ۷ساله مشهدی شناسایی و دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر احمدی نژاد با اشاره به کشتن دختربچه ای ۷ ساله در مشهد اظهار کرد: جسد این دختر بچه سه شنبه (۷ فرودین)، داخل یک کیسه در شهرک شهید رجایی مشهد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: با اعلام مفقودی این کودک ۷ساله که ندا نام داشت، بررسی ها آغاز و مشخص شد که والدین این دختربچه، او را برای خرید نان به بیرون از خانه فرستاده بودند که این کودک دیگر باز نمی گردد.

احمدی نژاد افزود: با اعلام شکایت این دختربچه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و ساعتی بعد از گزارش مفقودی، جسد این کودک درون یک کیسه در حاشیه خیابان کشف شد.

بازپرس جناییی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه علت مرگ خفگی اعلام شد، بیان کرد: با بررسی های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش های این دختربچه مفقود شده است.

وی گفت: با انتقال جسد، عملیات گسترده ای آغاز شد و با وجود سرنخ های به جا مانده در صحنه جرم تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند.

احمدی نژاد افزود: شب گذشته (جمعه ۱۰ فروردین) در نهایت متهم به قتل دستگیر شد و در بازجویی های اولیه به جرمش اعتراف کرد.

بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به کشف ساک پلاستیکی و کفش های ندا در منزل متهم، در خصوص انگیزه قاتل خاطرنشان کرد: انگیزه این فرد با توجه به اقرار صریح متهم اذیت و آزار این کودک بوده است.

نوداد

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها