Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:27:50 GMT

حضور یک و نیم میلیون زائر در بقاع متبرکه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۵۲۱۶

به گزارش خبرگزاری صد ا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: بیشترین تعداد زائران در بقاع متبرکه امامزاده حمزه علی بلداجی، بابا پیراحمد، سید محمد بارده، سید بهاء الدین محمد شیخ شبان، حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، سید سعید چلیچه و محمد ابن علی منجرمویی لردگان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: 45 بقعه از مجموع 101 بقعه استان میزبان طرح آرامش بهاری و 18 بقعه میزبان خیمه های معرفت بود که در آنها خدمات لازم از قبیل مشاوره چهره به چهره، پرسش و پاسخ دینی و برپایی نماز جماعت به زائران ارائه شد.
وی گفت: 30 نفر از روحانیان و مبلغان اعزامی از استان قم در بقاع متبرکه استان برای اجرای بهتر این طرح حضور داشتند.
اقامه نماز جماعت، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسی و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرین وگردشگران و آموزش های سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که به طور سراسری در ایام نوروز در کشور اجرا شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم تیم فوتبال روستوف در فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر روسیه جای گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه امروز (پنجشنبه) فهرست نهایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل 2023/2024 را معرفی کرد.

برتری خانگی روستوف در غیاب محبی

نامزدهای این جایزه شامل برایان مانسیلا (اورنبورگ)، میرلیند داکو (روبین‌کازان)، ایراکلی کوکوسکری (فاکل)، محمد محبی، دانیل گلوبوف، ماکسیم اوسیپنکو و اگور گولنکوف (روستوف)، سرجان بابیچ، الکساندر ماکسیمنکو و دانیل پروتسف (اسپارتاک)، فدور چالوف، ایوان اوبلیاکوف و ایگور آکینفیف (زسکا)، اوگنی لاتیشونوک (بالتیکا)، کنستانتین تیوکاوین، بیتلو و دیگو لاکسالت (دینامو)، وندل، متئو کاسیر، داگلاس سانتوس، کلودینیو و ویلمار باریوس (زنیت)، ادوارد جان اسپرتسیان، ادوارد ساپرتسیان، ماتیو، آلونسو (کراسنودار)، بنجامین گاره و نیکیتا سالتیکوف از (کریلیا)، ماکسیم گلوشنکوف، نایر تیکنیزیان و ایلیا لانتراتوف (لوکوموتیو) هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال