Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، از بازدید یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۶۵ نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و دست ساز طی ایام نوروز در استان خبرداد.

علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات ایام نوروز امسال یک میلیون و 298 هزار و 965 نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست‌ساز استان همدان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این بازه زمانی 359 هزار و 605 مسافر نوروزی در هتل، هتل آپارتمان، مدارس و خانه مسافرهای استان همدان اقامت داشتند.

 

وی با بیان اینکه بازدید از جاذبه های دیدنی 65 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در این مدت اقامت مسافران در استان همدان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 136 درصد افزایش یافته است.

 

خاکسار با بیان اینکه بیشترین بازدید مسافران و گردشگران از غارعلیصدر بوده است، تأکید کرد: آرامگاه بوعلی و باباطاهر و تپه و شهر باستانی هگمتانه پس از غارعلیصدر بیشترین بازدید کننده را داشته است.

 

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان از بازدید 101 هزار و 770 نفر مسافر نوروزی از غار علیصدر خبرداد و گفت: این آمار بازدید نسبت به سال گذشته 66 درصد رشد داشته است.

 

وی بیان داشت: همچنین 72 هزار و 734 نفر مسافر نوروزی از آرامگاه بوعلی سینا بازدید کردند و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین مسافران بازدیدکننده مربوط به استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی هستند ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال اجرای برنامه نوروز گاهی در تمامی شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده بود.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف ایام نوروز ۹۷ مساجد نوروز ۹۷ شیراز مسجد اسلام ظرفیت های گردشگری شیراز روز طبیعت بازدید از جاذبه های گردشگری غار علیصدر استان همدان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات در شمیرانات اظهار کرد: برآورد این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی نتایج آرا اطلاع رسانی شود.

ذاکریان از برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ورود امام راحل به جماران این مراسم برگزار می‌شود.

فرماندار شمیرانات هدف از برگزاری هفته شمیرانت را معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان عنوان و بیان کرد: این همایش با در نظر گرفتن تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف خواهد بود.

ذاکریان بر ضرورت معرفی هویت و پیشینه شمیرانات تاکید کرد و افزود: باید از برخی نگاه‌ها که درصدد این هستند که شهرستان را به گسیختگی هویتی و فرهنگی بکشانند اجتناب شود و این برنامه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود.

کد خبر 6100621

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیروگاه شهید مفتح
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد