Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از مراجعه ۲ هزار و ۷۶۷ نفر مسافر نوروزی به ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر در استان خبرداد.

بهروز کارخانه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: 10 ایستگاه سلامت توسط این سازمان در ایام نوروز فعال شده بود که 2 هزار و 767 نفر مسافر مراجعه کننده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات 16 پایگاه ثابت و هشت پایگاه سحاب فعال بودند که به ترتیب 38 هزار و 761 نفر و 2 هزار و 614 نفر مسافر به پایگاه ها مراجعه کردند.

 

وی تصریح کرد: پنج پایگاه خیمه نماز و 10 فضای دوستدار کودک توسط سازمان جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه کنندگان به فضای دوستدار کودک 3 هزار و 421 نفر و خدمات امدادی ارائه شده نیز 920 نفر بوده است.

 

کارخانه بیان داشت: از مجموع فعالیت یک هزار و 129 نفر در اجرای طرح نوروزی 410 نفر از  خواهران و 719 نفر از برادران مشارکت داشتند.

 

وی با بیان اینکه 5 هزار و 114 نفر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند، ابراز داشت: همچنین 562 نفر به خیمه نماز مراجعه کردند.

 

وی تعداد بروشور و سایر محصولات توزیعی را 39 هزار و 91 نسخه دانست و تصریح کرد: 37 هزار و 742 نسخه نقشه نیز طی این مدت بین مسافران توزیع شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه 449 نفر بودند و تعداد مراجعه به ایستگاه صلواتی نیز 487 مورد به ثبت رسیده است.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف ایام نوروز ۹۷ مساجد نوروز ۹۷ شیراز مسجد اسلام ظرفیت های گردشگری شیراز روز طبیعت ایستگاه سلامت نوروزی استان همدان جمعیت هلال احمر کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر