Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئال مادريد با درخشش خيره کننده رونالدو در زمين يوونتوس با برتري 3-0 به مادريد برگشت تا تقريبا حضورش در مرحله نيمه نهايي را قطعي کند.
به گزارش آريا، زيدان پذيرفت که تيمش مقابل يوونتوس تحت فشار قرار گرفت اما گفت رونالدو تفاوت را رقم زد. در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي، زيدان گفت:
زدن سه گل به يوونتوس در زمين خودش کار آساني نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکردي فوق العاده از خود نشان داديم؛ البته يوونتوس هم خوب کار کرد. آنها ما را تحت فشار گذاشتند و موقعيت هاي خوبي داشتند. البته که يوونتوسي ها از نتيجه امشب خوشحال نيستند اما بايد بدانند يووه براي هميشه در قلب من خواهد ماند. در برخي از دقايق بازي فشار زيادي را متحمل شديم اما طبيعي است که شما در زمين يوونتوس تحت فشار قرار بگيريد؛ مهم اين است که هميشه مي دانيم چطور براي تيم رقيب دردسرساز شويم.
رونالدو؟ بحث در مورد او با ساير بازيکنان متفاوت است. او امشب تفاوت را رقم زد. وي هميشه انگيزه و تمايل بينظيري از خود نشان مي دهد تا کارهاي غيرعادي از خودش در ليگ قهرمانان اروپا بر جاي بگذارد. هرگز به آنچه انجام داده، اکتفا نمي کند. آن گل فوق العاده را به ثمر رساند اما دو فرصت ساده تر را از دست داد. واقعا فوتبال همين است.
ايسکو نقش بسيار مهمي در بين خطوط داشت؛ گل اول حاصل تلاش او بود. از عملکرد وي و البته کل تيم بسيار راضي هستم.
زيدان در پاسخ به اينکه گل بينظير او به بايرلورکوزن در فينال ليگ قهرمانان بهتر بود يا گل قيچي رونالدو به يوونتوس، به شوخي گفت:
معلوم است کدام بهتر است؛ گل من؛ قطعا گل من بهتر بود!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی

آفتاب‌‌نیوز :

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳