Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:02:50 GMT

کشف ۵ نیم‌تنه جانباختگان سقوط هواپیما در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۵۶۹۵

کشف ۵ نیم‌تنه جانباختگان سقوط هواپیما در یاسوج

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۵ نیم تنه مرتبط با جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا پس از کشف، برای انجام مراحل دیگر به پایین ارتفاعات منتقل شد.

به گزارش میزان، حسین درخشان گفت: روز ۱۳ فروردین ماه، ۵ نیم تنه از پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا شناسایی و به پایین ارتفاعات منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله طی ۳ پرواز به پایین ارتفاعات منتقل شد و جزو یکی از بزرگترین محموله‌های شناسایی شده از پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیما به شمار می‌آید.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص اقدامات صورت گرفته در منطقه سقوط هواپیمای آسمان از سوی نیرو‌های هلال احمر اظهارکرد: پیش از این، نیرو‌های هلال احمر در منطقه اقدام به زدن کمپ کرده بودند تا برای ماندن در منطقه سقوط هواپیما و تردد در محل با مشکل مواجه نشوند. درخشان با اشاره به حضور نیرو‌های هلال احمر در ارتفاعات دنا تصریح کرد: ۵ چادر در ارتفاع بیش از ۴ هزار متری دنا از سوی نیرو‌های جمعیت هلال احمر برپا شده که در این چادر‌ها امکانات لازم برای شب مانی نیرو‌های هلال احمر در منطقه وجود دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان