Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:24:18 GMT

۷۶۴ هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی رفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۶۲۴۳

۷۶۴ هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی رفتند

بیرجند- سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: ۷۶۴ هزار و ۴۳۲ نفر از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۷ به زیارت بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی رفتند.

حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح آرامش بهاری تا روز ۱۴ فروردین ماه تعداد ۷۶۴ هزار و ۴۳۲ نفر به زیارت بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی رفته و روزهای بهاری را آنجا سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین از روز ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ۹۷ تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۷۰ نفر نیز در زائر سراها، سوئیت‌ها و کانکس بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی اسکان یافتند.

بخشی‌پور ادامه داد: در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی اقدامات بسیار خوبی برای اسکان زائران صورت گرفته و در حال حاضر ۶۳۹ زائر سرا، سوئیت و کانکس در محدوده بقاع متبرکه ایجاد شده است تا مردم با آرامش به زیارت بروند.

وی افزود: با توجه به اینکه نوروز امسال همزمان با ایام ولادت امام علی(ع) و رحلت حضرت زینب(س) بوده است، در این مدت برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی برگزار و مورد استقبال زائران قرار گرفت.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح آرامش بهاری را ۱۷۴ مبلغ بومی و اعزامی بر عهده داشتند.

بخشی‌پور یادآور شد: خراسان‌جنوبی ۹۸ بقعه متبرکه دارد که بسیاری از هم وطنان و هم استانی‌های عزیز تمایل داشته‌اند در روزهای بهاری و به ویژه در لحظات تحویل سال در این مکان‌های متبرک باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات