Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی انجام چهار طرح اطلاعاتی و ضربتی در مشهد سه باند بزرگ قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه را مشهد ردزنی و متلاشی کردند.

قاضی مهدی خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری میزان، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی انجام چهار طرح اطلاعاتی و ضربتی در مشهد سه باند بزرگ قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه را مشهد ردزنی و متلاشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: در این عملیات‌ها ضابطین قضایی موفق شدند تا از مخفیگاه‌ها و انبار‌های متهمان دستگیر شده مقدار ۷۰۰ هزار انواع مواد محترقه که بخش اعظمی از آن نارنجک‌های دستی بودند را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شده‌اند، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در این مدت توانسته ۴۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک را از دیگر شهرستان‌های سطح استان کشف و ده‌ها متهم را نیز به دام بیاندازد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان