Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پيکارهاي تکواندوکاران کشورمان در مسابقات کسب سهميه المپيک جوانان 2018 از روز جمعه – 17 فروردين‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز مي‌شود و علي اشکوريان، محمد خاني و يلدا ولي‌نژاد به عنوان نخستين نمايندگان کشورمان بر روي شياپ‌چانگ مي‌رود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تکواندو، سومين دوره بازي‌هاي المپيک جوانان 2018 مهرماه سال‌جاري در " بوينس آيرس" آرژانتين برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمين اساس مسابقات کسب سهميه براي حضور در اين رقابت‌ها از ساعت 12:30 (به وقت تهران) روز جمعه – 17 فروردين‌ماه به مدت دو روز در سالن "ساله کوارت" الحمامات با حضور 438 تکواندوکار در 5 وزن و در دو گروه دختران و پسران پيگيري خواهد شد تا نفرات برتر مشخص و معرفي شوند.
هر کشور مي توانست حداکثر 3 ورزشکار دختر و 3 ورزشکار پسر به مسابقات کسب سهميه اعزام نمايد.
در روز نخست اين دوره از رقابت‌ها، جمعه – 17 فروردين‌ماه هوگوپوشان اوزان 48-، 73- و 73+ کيلوگرم پسران و 49- و 63- کيلوگرم دختران به مصاف رقبايشان مي‌روند که در گروه پسران علي اشکوريان (73- کيلوگرم) و محمد خاني (73+ کيلوگرم) و در گروه دختران يلدا ولي‌نژاد (63- کيلوگرم) به عنوان نمايندگان ايران بر روي شياپ‌چانگ مي‌روند.
اما در روز پاياني، شنبه – 18 فروردين‌ماه مبارزات اوزان 55- و 63- کيلوگرم پسران و پيکارهاي اوزان 44-، 55- و 63+ کيلوگرم دختران پيگيري خواهد شد که حامد اصغري (63- کيلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (44- کيلوگرم) و کيميا همتي (وزن 63+ کيلوگرم) به مصاف رقبايشان مي‌روند.
گفتني است مراسم قرعه کشي اين رقابت‎ها از ساعت 17:30 عصر امروز (چهارشنبه – 15 فروردين‌ماه) در هتل "سول آزور" الحمامات انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند