Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه سوادآموزی استان برای سال جاری هشت هزار نفر است که براساس برنامه ریزی های انجام شده جذب کلاس درس خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی اظهار کرد: از این میزان سه هزار و ۸۹۰ نفر در دوره سوادآموزی، یکهزار و ۵۵۶ نفر دوره انتقال و ۲ هزار و ۵۳۶ نفر در دوره تحکیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام سوادآموزان از ۱۸ فروردین تا پایان آذرماه ادامه دارد، گفت: دوره های آموزشی در سوادآموزی به مدت ۵ ماه در ۴۰۰ ساعت، انتقال ۷ ماه ۶۰۰ ساعت و تحکیم ۶ ماه در ۱۳۰ ساعت برگزار می شود.

مودی افزود: شیوه آموزش کلاس ها در دوره سوادآموزی صرفا کلاسی و در سوادآموزی به صورت فرد به فرد، خودآموز و کلاسی است که در دوره تحکیم و انتقال کلاس ها با ۱۰ نفر سوادآموز و در دوره سوادآموزی در شیوه کلاسی با ۷ نفر و فرد به فرد با یک نفر برگزار می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه سوادآموزی استان خراسان شمالی در سال ۹۶، ۸ هزار و ۴۰۰ نفر بود که ۷ هزار و ۲۳۷ نفر جذب سوادآموزی شدند و از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در دوره سوادآموزی، ۲ هزار و ۵۳۶ نفر انتقال و ۲ هزار و ۵۵۱ نفر دوره تحکیم بودند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود