Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@17:20:41 GMT

کشف و خنثی سازی چهارمین بسته حاوی مواد منفجره در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۶۶۱۸

کشف و خنثی سازی چهارمین بسته حاوی مواد منفجره در آلمان

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، گفته می شود  محموله مواد منفجره از سوی عامل متهم به ارسال موارد مشابه که سبب تخلیه بازار کریسمس در دسامبر گذشته شد بوده ارسال شده است.

 

براساس گزارش ها، این چهارمین بسته حاوی مواد منفجره است که در ماههای اخیر از سوی فردی ناشناس که از پست دی اچ ال 12 میلیون دلار باج درخواست کرده است ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین به نقل از سخنگوی پلیس پوتسدام مرکز ایالت براندنبورگ آلمان، تازه ترین بسته حاوی مواد منفجره به اتاق صنایع دستی برلین ازسوی عامل اخاذ دی اچ ال ارسال شده است.

 

براساس اظهارات مقامات امنیتی آلمان، یکی از کارکنان زن در اتحادیه تجارت این کشور پس از مشاهده سیم هایی در بسته مشکوک به پلیس اطلاع داد.

 

مسئولان کشف و خنثی سازی مواد منفجره با موفقیت این بسته مشکوک را خنثی کردند.

 

به گزارش العالم، درپی کشف بسته دی اچ ال حاوی میخ، مهره و پودر انفجاری از وسایل آتش بازی ساخته شده در لهستان در داروخانه ای در پوتسدام نزدیک برلین در دسامبر گذشته مقامات پلیس و امنیتی آلمان همچنان در تعقیب شماری از مظنونان هستند.

 

کشف بسته مشکوک و تخلیه بازار کریسمس در برلین سبب تشدید نگرانی و اضطراب شهروندان و تداعی کننده خاطره حمله نیروهای تروریستی سال گذشته شد که 12 کشته بر جا گذاشت.

 

در ژانویه سال کنونی نیز بسته ای مشابه در بانک برلین کشف شد که فورا نیروهای امنیتی آن را خنثی کردند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خبرگزاری فرانسه مواد منفجره جام نیوز آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند

ﻣﺤﻤﺪ ﻗﺎﻧﻊ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﻮﻣﻨﯽمعاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه با شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری براساس داده کاوی صورت گرفته، اظهار داشت: در این بررسی بر اساس تفاوت رفتاری شرکت‌های صوری با شرکت‌های واقعی از جمله ارسال چندین باره صورت حساب‌های معاملات در برابر شرکت‌های واقعی که عموماً ۴ بار در سال اقدام به ارسال صورت معاملات می‌کنند و یا اینکه این شرکت ها ابتدا صورت حساب‌های خود را با مبالغ بسیار ناچیز ارسال کرده و سپس به مرور اقدام به اصلاح صورت حساب های ارسالی می‌کنند. همچنین تنوع غیرعادی کالاهایی که این شرکت‌ها در صورت معاملات فروش خود اعلام می‌کند و سایر رفتارهای خارج از استاندارد، شناسایی شده‌اند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان فروش شرکت‌های متخلف، گفت: با شناسایی این شرکت ها بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فروش که منجر به ایجاد اعتبار خرید غیرواقعی برای طرف‌های معامله و فرار چند هزار میلیارد تومانی شده بود کشف  شد و برای اقدامات تکمیلی به مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی ارسال گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان مالیات

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • شناسایی ۱۴۰ شرکت با رفتار‌های مشکوک به شرکت‌های صوری