Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:31:18 GMT

موزه جهانی تنیس روی میز به شانگهای منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۶۷۸۵

موزه جهانی تنیس روی میز به شانگهای منتقل شد

مسئولان فدراسیون جهانی تنیس روی میز تصمیم گرفتند موزه جهانی این رشته را از لوزان به شانگهای منتقل کنند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از المپیک ایران، موزه فدراسیون جهانی تنیس روی میز با همکاری موزه چین، در شانگهای افتتاح شد.

این موزه که به طور رسمی در سوئیس قرار داشت، با حضور رئیس فدراسیون جهانی، رئیس افتخاری این رشته، همین طور معاون شهردار شانگهای و دیگر مسئولان روز 31 مارس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس ویکرت رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز در این باره اظهار داشت: باعث افتخار است که اینجا در مراسم افتتاحیه حضور دارم. آرزو می‌کنم این موزه بتواند پنجره‌ای برای ترویج فرهنگ تنیس روی میز باشد. چین کمک زیادی به ورزش ما کرده و ما تصمیم گرفتیم موزه را از لوزان به سوئیس منتقل کنیم؛ جایی که اعتقاد داریم فرصت بیشتری را برای توسعه این ورزش به وجود خواهد آورد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه‌های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا (یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است