Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سینمای هالیوود همواره در ژانرهای مختلفی فیلم ساخته اما همیشه یکی از پر طرفدارترین و همچنین پرفروش ترین فیلم های این سینما در دستان ابرقهرمان های هالیوود است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سینمای هالیوود همواره در ژانرهای مختلفی فیلم ساخته اما همیشه یکی از پر طرفدارترین و همچنین پرفروش ترین فیلم های این سینما در دستان ابرقهرمان های هالیوود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کمپانی اصلی "مارول استودیو" و "دی سی کامیکس" اکثریت شخصیت پردازی ها و همچنین ساخت آثار ابرقهرمانی را بر عهده دارند. در این رقابت طی دو سال گذشته کمپانی مارول با اقتدار رقیب خود را شکست داده است.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نگاهی به حضور ابرقهرمان های سینمای هالیوود در سال جدید انداخته است:

"ددپول 2" با بازی "رایان رینولدز" یکی از پرفروش ترین آثار ابرقهرمانی هالیوود این روزها به اکران خود نزدیک شده و به همین مناسبت پوستر تازه ای از این فیلم منتشر شده است.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

براساس آخرین اخبار این فیلم که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد، 1 ژوئن 2018 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

مونرا باکین، جاش برولین، رایان رینولدز، تی جی میلر، برینا هلیبرند و کاران سونی از جمله بازیگرانی هستند که در "ددپول 2" نقش‌آفرینی می‌کنند.

از نکات جالب این پروژه همکاری پنج فیلمنامه نویس برای نگارش فیلمنامه دد پول 2 است به صورتی که دو عضو فیلمنامه را نوشته و دو نفر دیگر شخصیت پردازی‌ها تکمیل کرده و نفر آخر تطبیق نهایی را انجام داده است.

ددپول فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مرگ ناگهانی خانم دکتر جوان از پنج منظر

آفتاب‌‌نیوز :

یک سایت ، در یادداشتی به قلم دکتر ملیحه کدیور، استاد سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرگ نابهنگام پرستو بخشی، دکتر جوان را از پنج منظر بررسی کرده است.

در این یادداشت آمده:

در شروع سال جدید متأسفانه خبر درگذشت نابهنگام یک خانم دکتر جوان متخصص قلب تمامی رسانه‌ها را در بر گرفت.

مرگی که بی‌شک نباید اتفاق می‌افتاد. ضمن عرض تسلیت به خانواده این خانم دکتر جوان و آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم، اگر آن چه که در رسانه‌ها در این خصوص بیان شده درست باشد، بررسی دقیق موضوع و واکاوی آن ضروری است:

آیا ایشان از وضعیت روحی روانی شرایط مناسبی برای حضور در شهری دور از خانواده را داشته‌اند؟

هر فردی از جمله یک پزشک برای ارائه خدمات نیاز به حال خوب (well being) دارد. آیا مسائل خانوادگی ذکر شده در مورد این پزشک جوان برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معیاری برای در نظر گرفتن شرایط مناسب‌تری در تعیین محل گذرانیدن طرح نبوده است؟ شوربختانه این در حالی است که فرزند برخی از مسئولین دوره طرح خود را در مراکزی نزدیک به شهر‌های اصلی و یا مراکز استان‌ها می‌گذرانند.

آیا سوءرفتار صورت گرفته در محیط دانشگاهی و یا مرکز محل تعهد منجر به بروز این حادثه شده است؟

خشونت آکادمیک (Academic mobbing) به هرگونه رفتار آزاردهنده، چون تحقیر، توهین، تهدید، تمسخر، ایجاد هراس، انگ زدن، ... گفته می‌شود که توسط یک فرد دانشگاهی نسبت به دیگر همکار خود در آن محیط صورت می‌گیرد. قلدری (bulling) می‌تواند به اشکال مختلفی در محیط‌های گوناگون اتفاق بیفتد. متأسفانه در محیط‌های آکادمیک دانشگاهی و یا در میان جامعه پزشکی هم چنین کژرفتاری‌هایی مشاهده می‌شود. قربانیان خشونت آکادمیک اکثرا افرادی جوان، کم سابقه و دارای شخصیت افسرده یا مضطرب، یاهوش و ... هستند. این که قلدری و خشونت چه پیامد‌هایی برای فرد قربانی در پی داشته و چرا افراد قلدری می‌کنند، نیازمند توجه جدی و پیشگیرانه است.

آیا در محل مأموریت به وضعیت و شرایط روحی و عاطفی ایشان توجه مناسبی شده است؟

یکی از مسائل مهم، نگاه پیشگیرانه و توجه به علائم و ورود به هنگام و انجام پشتیبانی‌های لازم است. پزشک جوانی که با مشکلات خانوادگی درگیر است که عمدتا مرتبط به از دست دادن والدین ایشان بوده که در طول سه سال اخیر اتفاق افتاده، دوره طرح ایشان با یک سال تأخیر آغاز می‌شود، به محلی به دور از خانواده اعزام می‌شود، با این پیشینه قابل تأمل، در تعطیلات نوروز هم مشغول اراِئه خدمت است، آن هم در شهری غریب و ... مواردی که می‌توانند همگی زمینه ساز افسردگی شده که متأسفانه منجر به تصمیمی سخت و دهشتناک شود.

با کمال تاسف تا کنون شاهد هیچ واکنشی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مرگ این پزشک جوان نبوده‌ایم! ظاهرا متولیان امور خود را پاسخگو نمی‌دانند و یا توان پاسخگویی ندارند.

با کمال تأسف این حادثه منحصر به فرد نیست و در طول سالیان گذشته شاهد مرگ پزشکان جوان و دستیاران پزشکی زیادی در کشور بوده‌ایم. پرسش کلیدی این است که چرا پزشکانی که قرار بوده زندگی بخش باشند، به جایی می‌رسند که به مرگ خود فکر می‌کنند. متأسفانه آمار دقیقی از مرگ پزشکان جوان موجود نیست، ولی در حالی که سکوت وزارت بهداشت در این قبیل حوادث ادامه دارد، اما این وقایع از چنان اهمیتی برخوردار هستند که مجله معتبر پزشکی لنست (Lancet) چندی قبل به مرگ کادر پزشکی در ایران پرداخته بود. اما بیانیه‌های مکرر انجمن‌های روانپزشکی و روانشناسی کشور در این میان تاکنون بی پاسخ مانده است.

از هر گونه قضاوت پرهیز و به حریم خصوصی احترام گذاشته شود.

در این حال از نظر اخلاقی نیاز است که به حریم خصوصی این خانم دکتر جوان حتی پس از مرگ احترام گذاشته شود.

امید که واکاوی هر یک از این مرگ‌ها بتواند موجب پیشگیری از مرگ عزیز دیگری شود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون؛ روز اکشن‌بازها
  • حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!
  • هجوم مورچه زرد؛ وحشت این شهر را فراگرفت
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • بررسی مرگ ناگهانی خانم دکتر جوان از پنج منظر
  • گزارش ماندی نایت راو 25 مارس؛ دیوانه‌وار و حیرت‌انگیز/ اخبارWWE