Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:13:23 GMT

«گیله‌وا» روایت یک قصه‌ عاشقانه است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۷۲۲۹

«گیله‌وا» روایت یک قصه‌ عاشقانه است

به گزارش جهان نيوز، «حسین تراب نژاد» نویسنده سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری درباره زمان پخش این سریال گفت: طبق صحبتی که با تهیه کننده داشتم هنوز باکس مشخصی برای این سریال مشخص نشده است و گروه تولید مشغول انجام مراحل فنی هستند.

وی درباره حضور «میرزا کوچک خان جنگلی» در این سریال گفت: بهروز شعیبی که نقش میرزا کوچک خان جنگلی را در این سریال بازی می‌کند، در هفت سکانس بازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده این سریال در ادامه بیان داشت: داستان اصلی قصه «گیله‌وا» عاشقانه‌ای بین دختر ارمنی و پسر شمالی است که در بستر وقایع آن دوران و قحطی می‌گذرد و چون میرزا کوچک خان هم جبهه اصلی مقابله با انگلیس‌ها در شمال کشور را داشته است، برای جلوگیری از ایجاد قحطی در شمال کشور، برای همین در مقطعی به قصه ما ورود پیدا می‌کند و کاراکترهای اصلی قصه با او همراه می‌شوند.

نویسنده سریال «رنج پنهان» با اشاره به سکانس‌های مهمی که شعیبی در این سریال بازی کرده است، گفت: حضور «میرزا کوچک خان جنگلی» در قصه ما کوتاه است، اما سکانس‌های مهمی است، چراکه عملا رهبریت این موضوع در شمال کشور با میرزا کوچک خان بوده و کاراکترهای ما زیر پرچم میرزا مقابل انگلیسی‌ها ایستاده و مقابله می‌کنند.
وی درباره اینکه آیا این سریال با سریال «کوچک جنگلی» سکانس مشترک دارد، بیان داشت: واقعیتش من سریال کوچک جنگلی را در کودکی دیدم و بعد از آن حتی بازپخش‌هایش را هم ندیدم. اینکه سکانس‌ها شبیه به سکانس‌های آن سریال نباشد را به آقای عاشوری سپردیم.

تراب‌نژاد در ادامه در قیاس این دو سریال عنوان داشت: تمرکز سریال «کوچک جنگلی» روی شخصیت میرزا و فراز و فرودهایی بود که او در سالیان زندگی خود داشته است. اما سریال ما به آن سمت نرفته و اگر قرار بود برود که دیگر لزومی نداشت چنین سریالی کار کنیم چراکه یک سریال به آن بزرگی سالها پیش ساخته شده بود.

وی درباره اینکه آیا کاراکترهای سریال «گیله وا» با لهجه شمالی صحبت می‌کنند؟ نیز بیان داشت: تا جایی که من دیدم و در جریان هستم لهجه ندارند.

به گزارش فارس، تصویربرداری این سریال که سال‌های 1297 را به تصویر می‌کشد، نیمه مهرماه به پایان رسید. «گیله‌وا» به تهیه کنندگی امیر بنان زندگی مردم و دلبستگی یک جوان را نمایش می‌دهد که این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می دهد، اما قرار نیست بستر اصلی سریال این مسائل تاریخی باشد.

در این داستان عاشقانه که در شمال کشور و در کیاشهر و سیاهکل مقابل دوربین رفت، امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز نقش های اصلی سریال را بر عهده دارند که هر دو پیش از این در فیلم های محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی و امیرحسین صدیق تاکنون به نقش‌آفرینی در این سریال پرداخته‌اند. بهروز شعیبی نیز در سریال «گیله‌وا» نقش میرزاکوچک‌خان را بازی می کند اما موضوع داستان این سریال تشریح زندگی این قهرمان ملی نیست.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که این روز‌ها به یک چهره محبوب تبدیل شده، وقتی قرار شد به جای یحیی گل‌محمدی سکان هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد فقط فحش خورد. نه فقط خود ویرا که من حیث المجموع، باشگاه پرسپولیس و تصمیم‌سازان آن هم از این اعتراض‌های خشن در امان نماندند!

طبیعی است با چند نتیجه خوب و ثبات پرسپولیس در جدول لیگ، خیلی‌ها فعلا گل‌محمدی را فراموش کردند، حرفی از برانکو هم نمی‌زنند و در حال حاضر دارند از هنر مربیگری اوسمار لذت می‌برند. حالا سوال این است: اگر اوسمار نتواند جام بگیرد و پرسپولیس از کورس قهرمانی جا بماند، آیا محبوبیت فعلی این مربی سر جای خود باقی است؟ آیا اوضاع به همان دورانی بر نمی‌گردد که می‌خواستند اوسمار را سرمربی کنند، اما جراتش را نداشتند؟

اوسمار همان‌طور که از ابتدا هم به نظر می‌رسید، بعد از استعفای غیرمننتظره یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن برای نیمکت پرسپولیس بود. او شناخت کافی از این تیم داشت و با بازیکنان در زندگی‌های اردویی و تمرینی، شریک بود. ضمن این‌که چهره‌ای جوان و باانگیزه محسوب می‌شد که می‌توانست همه تجربه‌اش را از آکادمی‌ها و تیم‌های مختلف برزیلی به پرسپولیس منتقل کند.

با این همه، او خیلی نباید روی مرام و معرفت فوتبال ایران حساب کند؛ اینجا خبری از داستان‌های عاشقانه و رمانتیک نیست. در فوتبال ایران، مربیان روی لبه تیغ راه می‌روند و با ۲ باخت، همه‌چیز به حالت اولیه برمی‌گردد. اوسمار حتی می‌تواند به تنظیمات کارخانه برگردد و به همان مربی مظلومی تبدیل شود که حتی خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم نمی‌پذیرفتند او جانشین گل‌محمدی شود.

برای دوست داشتن اوسمار و عاشقانه‌ای که کم‌کم دارد در پرسپولیس جدی می‌شود، باید کمی صبر کرد؛ هر چند منطق می‌گوید در تیمی که انتخاب مربی ایرانی برایش بسیار سخت است، بودن چهره‌ای مثل اوسمار ویرا که خوب حرف می‌زند و تیمش را هم درست هدایت می‌کند یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)