Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:43:14 GMT

مدارس ایذه میزبان ۱۲ هزار مسافر نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۷۲۸۲

مدارس ایذه میزبان ۱۲ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرهنگ محمودی، رییس اداره آموزش و پرورش ایذه گفت: 12 هزار مسافر نوروزی در مدارسی که برای این منظور تعبیه شده بود پذیرش و اسکان یافتند.

وی بیان داشت: 30 مدرسه در سطح شهر ایذه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

محمودی با اشاره به اسکان خانوار ها افزود: از 28 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین سال جدید، یک ‌هزار و 591 خانوار و در مجموع 8 هزار اسکان نوروزی در مدارس سطح شهر ایذه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور کیانی، رییس اداره آموزش و پرورش بخش دهدز نیزگفت: برای اسکان مسافران نوروزی در این شهر 15 مدرسه و روستاهای گردشگری سادات حسینی و شیوند در نظر گرفته شده بود که در مجموع حدود 4 هزار میهمان نوروزی در آن ها اسکان داده شدند.

انتهای پیام/م

اسکان مسافران نوروزی در ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون ۸۵ هزار مسافر در کلاس‌های درس مدارس استان اسکان یافته و از خدمات آن بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر 460 مدرسه، 3 هزار و 450 کلاس ، 20 سالن سرپوشیده، 8 اردوگاه دانش‌آموزی و 400 نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد 23 پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 23 پایگاه در 18 منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر در پذیرایی از مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ظرفیت گردشگری این استان خاطرنشان کرد: این مجموعه از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

موحدی با بیان اینکه نوروز گذشته 241 هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند تصریح کرد: از 28 اسفند تاکنون بیش از 85 هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شد که مسافران به نسبت نوروز سال گذشته، افزایش داشته است.

وی بوشهر را جزء 4 استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور اعلام و بیان کرد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس داشته‌اند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند