Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های جهانی مکزیکوسیتی در سال ۲۰۱۷ فرصتی بود تا پنج پارا وزنه بردار عملکرد خوبی از خود در این رویداد نشان دهند.   سایت کمیته بین المللی پارالمپیک درخصوص امیر جعفری ارنگه از ایران گزارش داد: برای این پاراوزنه بردار ایرانی آسان نیست در کنار نام هایی چون سیامند رحمان و مجید فرزین قرار بگیرد اما جعفری می تواند در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی ژاپن برگزار می شود به عنوان یک چهره خود را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این پاراوزنه بردار ۳۲ ساله در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون صاحب مدال طلا شد و در ۲۰۱۷ مکزیکوسیتی در وزن به اضافه ۵۹ کیلوگرم به مدال نقره رسید.   «بسرا دومان» از ترکیه، «حسین بتیر» از الجزایر، «ماریانا شوچوک» از اوکراین و «نی ننگاه ویدیاسی» از اندونزی چهار پاراوزنه بردار دیگر هستند که کمیته بین المللی پارالمپیک نسبت به نام آوری آنها در سال جاری خوشبین است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارا وزنه برداری رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

کد خبر 6087109

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا