Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:23:36 GMT

اعلام زمان مجمع دو شرکت بورسي و فرابورسي

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۷۵۸۲

اعلام زمان مجمع دو شرکت بورسي و فرابورسي

خبرگزاري آريا - دو شرکت بورسي و فرابورسي پرداخت الکترونيک سامان کيش و صنايع بسته بندي مشهد،زمان برگزاري مجمع سالانه را اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت فرابورسي صنايع بسته بندي مشهد درپي اتمام دوره مالي منتهي به آذر سال گذشته،زمان برگزاري مجمع سالانه را اعلام کرد.بر اين اساس،"فبستم" ساعت 10 روز چهارشنبه 29 فروردين درمحل شرکت به اين مجمع مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين سهامداران شرکت پرداخت الکترونيک سامان کيش ساعت 10 روز يکشنبه 26 فروردين در هتل المپيک جهت تصويب صورتهاي مالي منتهي به آذر سال 97 به مجمع سالانه روانه مي شوند.
به گزارش اخبار بانک، "سپ" به ‌عنوان پانصد و بيستمين شرکت بورسي در بازار دوم معاملات بورس درج شده و قرار بود عرضه اوليه 10 درصدي سهام آن در 22 اسفند سال گذشته انجام شود اما به دليل اصلاح گزارش ارزشگذاري و تصميم مسئولان بورس لغو و به زمان ديگري موکول شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی