Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قاسم قمری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو از جمله سواری، وانت، کامیونت، مینی‌بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و کامیون در جاده اهر – هریس - تبریز تردد کردند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: طبق روال همیشگی جاده اهر – هریس – تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر به‌حساب می‌آید که از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا پایان تعطیلات نوروزی، میزان تردد خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی امسال در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی دارد یعنی ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو در این جاده تردد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع تردد‌های انجام‌شده در جاده اهر – هریس – تبریز، بیش از ۲۰ هزار و ۹۷۵ مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت‌شده است که متأسفانه خودرو‌های سواری و وانت‌بار‌ها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشته‌اند.

قمری گفت: در همین مدت ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ دستگاه خودرو در جاده اهر – مشگین شهر،۱۲۷ هزار و ۶۳۳ دستگاه خودرو در جاده اهر – کلیبر و ۵۳ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو در جاده اهر – هوراند تردد کرده است.

 

انتهای پیام/ش

افزایش 11 درصدی تردد خودرو در جاده اهر -هریس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد