Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@14:38:15 GMT

یارانه 20 میلیارد تومانی برای واردات تخم‌مرغ

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۰۲۳

یارانه 20 میلیارد تومانی برای واردات تخم‌مرغ

پول‌نیوز - وزیر جهاد کشاورزی گفت: درحالی‌که عده‌ای، قیمت شانه‌ای ۹ هزار تومان برای تخم‌مرغ داخلی را گران می‌دانستند، وقتی به‌خاطر بیماری آنفلوآنزا مجبور به تامین حدود ۱۰ هزارتن تخم‌مرغ از خارج شدیم، واردکنندگان از قیمت تنظیم بازاری هر شانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان برای تخم‌مرغ وارداتی استقبال نکردند و دولت به ناچار ۲۰ میلیارد تومان یارانه نیز برای این منظور اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه کشاورزی و دامپروری پول‌نیوز، محمود حجتی به حمایت‌های دولت از صنعت مرغداری اشاره و خاطرنشان کرد: در دولت از طریق ارائه ارز مبادله‌ای برای تامین نهاده‌های ذرت و کنجاله سویا و همچنین وضع تعرفه صفر درصد از صنعت مرغداری حمایت و این اقدام موجب پایداری تولید شده است.

قیمت هر کیلوگرم ذرت در سال ۹۲ معادل ۱۲۵۷ تومان بود درحالی‌که به‌رغم افزایش قیمت ارز هم اکنون ذرت با قیمت هر کیلوگرم ۱۱۴۰ تا ۱۱۶۰ تومان معامله می‌شود.

حجتی خرید گوشت مرغ مازاد بر نیاز بازار را از دیگر حمایت‌های دولت از این صنعت عنوان کرد و افزود: با هدف جلوگیری از زیان تولیدکنندگان، دولت در مقاطعی، مرغ مازاد بر نیاز بازار را از تولیدکنندگان خریداری و در ایام پرمصرف نظیر شب عید به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و زیان مصرف‌کنندگان، این محصول را با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌کند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای