Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:18:56 GMT

سه برادر به جرم دزدی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۰۳۸

سه برادر به جرم دزدی دستگیر شدند

کاشان- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی اردستان از دستگیری سه برادر غیربومی به اتهام دزدی از واحدهای مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رحمت اله مهرانفر روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: رسیدگی سریع به موضوع پس از اطلاع از وقوع چند فقره دزدی از واحدهای مسکونی اردستان در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اطلاعات گرداوری شده عامل دزدی ها سه نفر غیربومی که برادر هم بودند، شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: این سه برادر در یکی دیگر از شهرستان های استان اصفهان بودند که به اردستان انتقال یافتند.
او اضافه کرد: متهمان با توجه به اطلاعات موجود در پرونده به انجام 11 فقره دزدی (طلا، زیورآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک) از واحدهای مسکونی در شهرستان اردستان اعتراف کردند.
مهرانفر عنوان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده جهت تعیین تکلیف به مسئولان قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث دزدي اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد