Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، نسیم اقدم که با تیراندازی در مقر ساختمان مرکزی یوتیوب به سرخط اصلی اخبار روز جهان تبدیل شده است در سن دیه گوی آمریکا زندگی می کرد. نسیم اقدم به سه نفر که یک مرد و دو زن بوده اند تیراندازی کرده است.

نیروهای پلیس جسد این زن مسلح و مهاجم را در محوطه ساختمان مرکزی یوتیوب پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن پس از حمله به ساختمان مرکزی سایت یوتیوب و تیراندازی به کارکنان آن خودکشی کرده است. در حالی که تحقیقات جدید نشان می دهد او حامی حقوق حیوانات نیز بوده است اخبار دیگری منتشر می شود مبنی بر اینکه اقدم بابت سانسور شدن محتوای برخی از ویدئوهایش در سایت یوتیوب به شدت ناراضی و شاکی بود. در واقع سانسور محتوای ویدئوهای او در یوتیوب باعث خشم این زن ایرانی شده چرا که درآمدهای وی را نیز کاهش داده است.

او در یکی از ویدئوهای خود در یوتیوب می گوید: «در ایران و شهر ارومیه متولد شدم. بزرگ شده ایران هستم و از همان کودکی به نکات ریز و پشت پرده توجه داشتم. با اینکه هیچ مشوقی نداشتم اما از همان زمان کودکی گوشت خواری و «پوست پوشی» را ترک کردم، خانواده و همه اطرافیان من گوشت خوار بودند. از سال 2009 نیز گیاه خوار شدم. پس از آن شروع به ویدئو سازی کردم. »

او با اشاره به اینکه یک سال و نیم نیز در ترکیه زندگی کرده است به سوال خود مبنی بر اینکه کارهای من خوب هستند (اشاره به ویدئوهایش در یوتیوب دارد) می گوید: « فکر نمی کنم کارهای من خوب هستند، عالی هستند. من هیچ وقت عاشق نشدم و ازدواج نکردم. بیماری جسمی و روانی خاصی ندارم اما در سیاره ای زندگی می کنم که پر از بیماری و اختلافات و انحرافات و بی عدالتی هاست. »

نسیم اقدم در این ویدئو می افزاید: «خانه مان در مهرشهر کرج بود و هرگز هم قصد ندارم به ایران برگردم. »

نسیم اقدم در ویدئوی دیگری که در اکانت یوتیوب وی قرار دارد گفت: «اینجا (آمریکا) میز گرفتن ، سانسور، تبعیض ، بی عدالتی ، سرکوب حقیقت و پارتی بازی مد است. آزادی بیان فقط شعار است و ظلم به حیوان پرورشی بیشتر است. حتی قانون هایی دارند که می توانند به حیوانات ظلم بکنند و کسی هم نمی تواند جلودار آنها باشد. »

قسمتی از این ویدئو که حاوی جلوه های ویژه ابتدایی است نشان می دهد نسیم اقدم مورد تیراندازی قرار گرفته است. پس از شلیک گلوله به سمت او اقدم می گوید:«وای بلا رفع شد، کم مانده بود به هدف بخورد. بله، اینجا به خاطر آزاد بودن اسلحه وقتی بیرون می روی باید بدانی که ممکن است زنده و یا سالم به خانه برنگردی.»

اقدم همچنین در ویدئویی که در دیلی میل منتشر شده است می گوید: «برای گیاه خوار بودن لازم نیست حتما فرشته باشی.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نسیم اقدم یوتیوب جام جم آنلاین نسیم اقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

بیشتر بخوانید؛ ۲۲ نفر از عاملان یک درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229414 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است