Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@01:01:47 GMT

تأمین مالی 5445 طرح اشتغال‌زا توسط پست بانک‌

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۳۷۹

تأمین مالی 5445 طرح اشتغال‌زا توسط پست بانک‌

پول‌نیوز - در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار، پست‌بانک‌ایران توانست در سال 1396تعداد 5 هزار و 445 طرح اشتغال‌زا را با تخصیص تسهیلات ارزان‌قیمت به ارزش بیش از 4 هزار و 700 هزار میلیارد ریال تأمین مالی کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خسرو فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: از مجموع این طرح‌ها؛ 2989 طرح با اعتباری بیش از 2 هزار و 300 میلیارد در قالب سرمایه در گردش طرح‌های آب و کشاورزی، 2398 طرح با اعتباری معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال در قالب طرح های ایجادی آب و کشاورزی، 22 طرح با اعتباری بیش از 367 میلیارد ریال در قالب طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی و 36 طرح با اعتباری معادل 509 میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش بخش صنعت تأمین مالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرحی افزود: تسهیلات مذکور ازمحل منابع داخلی این بانک و منابع صندوق توسعه ملی با نرخ‌های ترجیحی ارزان قیمت تأمین شده و در ایجاد اشتغال‌ پایدار بسیار مؤثر بوده است.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: درسال 1397 که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است این بانک آمادگی دارد که تفاهم‌نامه‌های لازم با سازمان‌های مختلف جهت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا منعقد کرده و با تأمین مالی واحدهای تولیدی علاوه بر رونق کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط و تولیدات داخلی موجبات حمایت از کالای ایرانی را بیش از پیش فراهم سازد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رتبه ترکیه

موسسه رتبه‌بندی فیچ، رتبه صندوق ثروت ترکیه را به B+ ارتقا داد.

به گزارش ایسنا، آژانس رتبه‌بندی اعتباری فیچ رتبه صندوق ثروت ترکیه (TWF) را به B+ و چشم‌انداز آن را به مثبت ارتقا داد.

آژانس رتبه‌بندی اعتباری در بیانیه‌ای یادآور شد که رتبه قبلی صندوق B بوده است.

فیچ صندوق ثروت ترکیه را به‌عنوان نهاد مرتبط با دولت (GRE) ترکیه طبقه‌بندی و رتبه‌بندی‌های آن را با رتبه‌بندی دولت بدون توجه به نمایه اعتباری مستقل (SCP؛ b) برابر می‌کند.

به نقل از ترکیش، صندوق ثروت ترکیه دارای ۳۰ شرکت در هفت بخش، ۲ مجوز و املاک و مستغلات در کارنامه خود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • بهره بردن از بازار سرمایه و ظرفیتهای نهفته آن در سال جهش تولید