Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۹۷ است. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی از ساعت ۹ صبح امروز ۱۴ فروردین تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۹۷ فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی برای پذیرش در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری آزمون در دو روز شرایطی فراهم شد تا داوطلبان بتوانند (با توجه به مدرک تحصیلی مقطع قبل) حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می‌شود ثبت نام کنند.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ تمام می‌شود. 

وی افزود: تا به این لحظه بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌ند. 

کریمیان تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب فقط یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شوند و به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

وی ادامه داد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود