Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@18:07:09 GMT

انتقال حدود 512 میلیون لیتر فرآورده نفتی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۵۹۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان گفت: در تعطیلات نوروز با حضور فعال همکاران منطقه و پشتيباني مخابرات، بدون هیچ گونه وقفه ای عملیات انتقال نفت خام ازمارون به پالایشگاه اصفهان اجرا شد که بیش از چهار میلیون و 300 هزار بشکه نفت خام به پالایشگاه اصفهان و بیش از دو  میلیون و 500 هزار بشکه نفت خام هم به منطقه تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی بشارتیان افزود: علاوه بر این در تعطیلات نوروز حدود 58 میلیون لیتر بنزین موتور، بیش از 61 میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از 115 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین یورو 4  و بیش از 107 میلیون لیتر نفت گاز از انبارهای شهید محمد منتظری اصفهان دریافت و از طریق خط لوله 18 اینچ به تهران ارسال شد.

وی گفت: به منظور تامین سوخت مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز در بخش فرآورده های نفتی هم از طریق خط لوله 20 اینچ ورودی از منطقه جنوب شرق، بیش از 118 میلیون لیتر بنزین موتور و بیش از 41 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین سوپر تولیدی پالایشگاه بندرعباس دریافت و به انبارهای شهید منتظری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تحویل شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان یکی از راه های ایمن، سریع و کم هزینه ارسال فرآورده های نفتی را در گستره پهناور کشور از طریق خطوط لوله این شرکت دانست و افزود: با تلاش کارکنان این شرکت و برای  ارائه خدمت به مردم ، بخش مهمی از سوخت مورد نیاز حمل و نقل خودرویی کشور تامین شد.

یکی از مهمترین خطوط انتقال نفت خام در کشور، خط لوله ای به طول 435 کیلومتر از مسیر امیدیه در خوزستان تا پالایشگاه اصفهان است که به خط لوله مارون- اصفهان شهرت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان