Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:36:48 GMT

متن حکم انتصاب امام جمعه گیلان توسط رهبرانقلاب

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۸۴۰

متن حکم انتصاب امام جمعه گیلان توسط رهبرانقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجةالاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند.
به گزارش «تابناک»، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته

در پی کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای قربانی دامت توفیقاته، جناب‌عالی را که مزیّن به علم و صلاح و تقوا می‌باشید به نمایندگی خود در استان گیلان و امامت جمعه‌ی رشت منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش معنوی و فکری و اجتماعی در میان آن مردم شجاع و انقلابی و کارآزموده، توفیقی بزرگ و فرصتی مغتنم است و انتظار می‌رود که جناب‌عالی وظائف سنگین نمایندگی و امامت جمعه را در کنار اُنس و سلوک شایسته‌ی مردمی بویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه، به نحو احسن به انجام رسانید. مردم رشت و گیلان در گذشته‌ی تاریخی و نیز در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی، افتخارات بزرگی آفریده‌اند و هرگونه خدمتی به آن مردم عزیز، خدمت به انقلاب و تاریخ و هویّت کشور است و امیدوارم در این راه موفق باشید.

لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای قربانی که خود از برجستگان علمی و فرهنگی آن خطه‌ی شریف می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.

والسّلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

۱۴ فروردین ۱۳۹۷

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست