Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:36:47 GMT

خود را به سلاح علم و ایمان تجهیز کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۹۹۰

خود را به سلاح علم و ایمان تجهیز کنید

خبرگزاری شبستان: شهید محسن غرسبان روزبهانی، در وصیت نامه خود، از مردمی می خواهد، برای مقابله با دشمنان و دفاع از اسلام ناب همواره خود را به سلاح علم و ایمان تجهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد؛

 

وصیت نامه های شهدا بخشی از گنج دوران جنگ و مقاومت ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی است.

 

ملتی که جانانه پای عهد خود با انقلاب اسلامی مانند و با تجاوز رژیم بعث به خاک وطن، خانه و کاشانه خود را برای دفاع از خاک از خاک وطن و انقلاب اسلامی رها کرده و خود را به میدان های رزم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز انتقال آرمان های انقلاب به نسل جوان و قرار دادن گنج جنگ در اختیار این نسل را می تواند راهبردی مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان دانست.

 

بیان سیره و منش، زندگی نامه و وصیت نامه های شهدا به نسل جوان مهم ترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

 

زندگينامه شهيد محسن غرسبان روزبهاني

 

 

 محسن روزبهاني، در سال 1347 در خانواده اي مذهبي و با تقوا ودر شهرستان بروجرد و متولد شد.

 

محسن نخستين فرزند خانواده  بود و همين امر موجب شده بودهمه بستگان علاقه وافري به وي داشته باشند.

 

محسن، هنوز کلاس پنجم ابتدايي بود که انقلاب اسلامی پيروز شد و در سال هاي اوليه انقلاب بود و كه اولين  فعاليت هاي مذهبي خود را درانجمن  اسلامي مدرسه آغاز كرد.

 

وی علاقه زيادي به مطالعه داشت و حدود 200 عنوان كتاب دركتابخانه منزل داشت و كه مطالعه مي كرد و بچه هاي محل به ان مراجعه كرده و كتاب دريافت مي كردند وايام فراغت او بيشتر به مطالعه ورزش و مسجد مي گذاشت.

 

در مقطع راهنمایی مشغول تحصیل بود که توانست و براي ديدار رزمندگان اسلام به جبهه برود و اين موجب اشتياق و علاقه او  براي  پيوستن به صفوف رزمندگان اسلام شد.

 

بيشتر از 20 بهار از عمرمحسن نگذتشه بود و که در عمليات كربلاي 8 در محور  شلمچه در تاريخ 20/1/66 به درجه ر فيع شهادت نائل آمد.

 

وصیت نامه شهید محسن غرسبان روزبهاني

 

 از براردان و عزيزانم مي خواهم كه خود را با سلاح علم و عشق و ايمان و مجهز كنند تا در برابر توطئه های دشمنان همیشه پیروز باشید.

 

در تهذيب نفس و جهاد اكبر و جهاد اصغر كوشا باشند و امام اسلام را و انقلاب را ياري كنند.

 

قرآن  زياد بخوانید و درحفظ و عمل به آن بكوشید و یاری رسان مظلومان و محرومان باشید.

 

حسين جان اين قلب ما سوخته عشق توست، امیدوارم گاه مرگ سر اين غلامت را به زانو بگيري همواره  من را شفاعت كنی.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد مراسم اعتکاف روز طبیعت اعتکاف مسجد ایام نوروز ۹۷ شیراز اسلام نوروز ۹۷ ۱۲ فروردین وصیت نامه جهاد شهدا کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند