Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت:بهتر است با مردم صادقانه حرف بزنيم و از طريق GPS آمار دوندگي بازيکنان داخلي و خارج را به مردم نشان بدهيم.
به گزارش خبرگزاري فارس امير قلعه‌نويي در خصوص شکست تيم فوتبال ذوب‌آهن مقابل الدحيل اظهار داشت:نمي‌دانم اين موضوع را درست مي‌گويم يا نه ولي به قول آقاي برانکو وقتي توپ‌ها داخل گل نمي‌رود تيم به مشکل مي‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قول اين مربي يا اگر اشتباه نکنم کارلو آنچلوتي که کتابش را خوانده‌ام ما روز گذشته تنبيه شديم. اميدوارم من اشتباه کرده باشم ولي داور 2 پنالتي براي ما نگرفت و حتي در نيمه اول مي‌توانست گلر حريف را اخراج کند هر چند اين را هم بايد کارشناسان نظر بدهند.از طرفي انصافا بچه هاي ما ايثار مي‌کنند چون مديريت و کادر فني ما انصافا خيلي زحمت مي‌کشند و با اين شرايط سخت کار را تا اينجا جلو برده‌اند.
وي با اشاره به نحوه صعود ذوب‌آهن گفت: ما فقط بايد مساوي کنيم البته معتقدم کشورهايي مثل قطر ديگر در فضاي تباني و اين مسائل نيستند، البته مسائل بيرون از زمين وجود دارد نه اينکه نباشد ولي چون ناظر وجود دارد چندان جدي وارد اين مسائل نمي‌شوند.
سرمربي ذوب‌آهن که با راديو جوان صحبت مي‌کرد در خصوص اظهارات کي‌روش و آمادگي بازيکنان داخلي گفت:خوشبختانه فوتبال علمي شده و مي‌شود با GPS همه چيز را به مردم نشان داد. به مردم نبايد دروغ گفت، کي‌روش مي‌تواند آمار GPS ها را که بر اساس استاندارد روز هست از باشگاه ها بگيرد و تفاوت آنها و بازيکنان لژيونر را به مردم نشان بدهد. ما قبل از حضور کي‌روش بازيکناني داشتيم مثل هاشميان، مهدوي کيا، آندو تيموريان و ... که در اروپا بازي مي‌کردند. مثلا مهدوي کيا در هامبورگي بازي مي‌کرد که جزو بهترين هاي آلمان بود نه اين تيم هامبورگ فعلي. جالب است بازيکنان لژيونر فعلي ما در ليگ‌هاي چندان معتبري بازي نمي‌کنند که اينگونه در موردشان صحبت مي‌شود پس بهتر است آمارها را به مردم نشان بدهيم.
وي افزود: من هميشه گفتم کي‌روش از نظر فني و وزني براي ما خوب بوده ولي قبل از حضور کي‌روش ما بازيکنان زيادي داشتيم که در اروپا بازي مي‌کردند. همين آقاي کي‌روش سوار هواپيماي داخلي نمي‌شود ولي کشور ما قبلا صاحب بهترين ايرلاين‌ها بوده است. اين مدل گفتمان ها و صحبت‌ها در مورد مربيان داخلي خوب نيست، به هر حال ما هم خارج از کشور مي‌رويم و خيلي مردم را ديده‌ايم، مي دانيم که ايرانيان باهوش هستند و از نظر تيپ و کلاس جزو 20 کشور اول دنيا هستيم. مثلا سردار آزمون را اکبر محمدي در 15 سالگي به من معرفي کرد و من با خودم او را به ترکيه بردم! حتي ساکت مدير آن زمان سپاهان به من گفت او خيلي بچه است اگر مي‌شود وي را به ترکيه نبريم.پس بنابراين مربيان ايراني چيزي کم ندارند و درست نيست در مورد آنها اينگونه صحبت شود.
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هايش تاکيد کرد: من اعتقاد دارم ما از نظر نيروي انساني در دنيا جزو چند کشور اول هستيم. همين اصغر فرهادي ها را ببينيد. من در کميسيون اصل 90 هم اين حرفها را زده‌ام. وقتي مي‌بينم براي استقلال 80 هزار تماشاگر مي‌آيد لذت مي‌برم. زماني که اين پول‌ها نبود مثلا پورحيدري تيمي را با 5 ميليون قهرمان آسيا کرد.ما 10 سال است مي‌گوييم استقلال و پرسپوليس و فوتبال را فرصت بدانيد.خوشبختانه نگرش نسبت به فوتبال در حال تغيير کردن است. من عاشق ملوان هستم، 2 ماه در آنجا زندگي کردم و وقتي مردم انزلي را ديدم گريه کردم و در آنجا حتي يک کانکس براي تيم پزشکي آنها خريدم. جالب است در مازندران با آن شرايط آب و هوايي چمن مصنوعي داريم.
قلعه‌نويي در پايان گفت: اين برنامه را کي‌روش ريخته و بارها آقاي فتاحي گفته برنامه با نظر کي‌روش بسته شده است. او حالا احساس کرده همه چيز با جلسه حل مي‌شود و به نظر من با گفتمان همه چيز حل مي‌شود و اميدوارم خودش راه حلي مناسب پيدا کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 آن گونه که کارشناس صداوسیما اعلام کرد، جمعیت عظیمی از مردم به واسطه ناامینی خودروهای تولید داخل قطع نخاع می‌شود. آمار وحشتناکی که اعلام شد و جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست