Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:33:43 GMT

33 هزار خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۹۲۴۷

33 هزار خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

قم- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از 28 اسفندماه پارسال تا 14 فروردین ماه امسال، 33 هزار و 80 خانواده فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس این استان اسکان یافتند.

غلامرضا رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این خانواده ها در قالب 119 هزار و 88 تن بودند که در 340 باب مدرسه اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که اولویت اسکان با خانواده های فرهنگی بود، اضافه کرد: از این تعداد، 20 هزار و 831 تن در قالب پنج هزار و 786 خانواده غیر فرهنگی بودند.
وی با بیان این که به طور میانگین هر خانواده 36 ساعت در مدرسه اسکان داشت، بیان کرد: امسال 340 باب مدرسه با 2 هزار و 866 کلاس در این استان برای اسکان زائران در نوروز اختصاص یافته بود.
رضایی خاطرنشان کرد: هشت باب مدرسه از نوع ویژه نزدیک حرم حضرت معصومه(س) با 72 کلاس، 93 باب مدرسه از نوع الف با 919 کلاس و 239 باب مدرسه با 2 هزار و 275 کلاس نیز در دسته ب قرار داشت.
وی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال،500 نیروی انسانی در هشت کمیته شامل کمیته های اجرایی، فرهنگی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، پشتیبانی، فناوری، خدمات، حراست و ارزیابی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کردند.
وی با بیان این که هفت پایگاه پذیرش در نواحی چهارگانه، اسکان مسافران نوروزی را بر عهده داشتند، اضافه کرد: تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد کاهش یافته است.
سال گذشته مدارس استان قم میزبان 44 هزار و 788 خانوار شامل 241 هزار و 834 نفر روز مسافر بود؛ از مجموع پذیرفته شدگان 10 هزار و 722 خانوار شامل 57 هزار و 902 نفر روز مسافر غیر فرهنگی بودند.
/2085/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 97 اسكان در مدارس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد